@Bitbay: chcę wypłacić środki na portfel i w zakładce wypłaty BRAK UPRAWNIEŃ DO WYKONANIA AKCJI Posiadam drugi poziom weryfikacji. To są moje pieniądze. Napisałem już maila ze zgłoszeniem Czekam na odpowiedź. Czy tak jak inne osoby będę czekał 3 miesiące? Wybrałem Zondę mimo wyższych opłat za względu na bezpieczeństwo. Chyba się pomyliłem. Przyznam że się boję.
Nie jest moim zadaniem psuć Państwu opinię aczkolwiek stopień skomplikowania i ilość prywatnych danych które Państwo otrzymali jest zatrważająca. Dlatego też piszę i relacjonuję przebieg na bieżąco. Jeśli środki wpłyną to natychmiast o tym napiszę w poście tak aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Poinformuję także grupę Fila Koniecznego, Tradera 21, oraz Kamila Jarząbka do której należę iż problem został rozwiązany w sposób kompetentny i zgodnie ze sztuką. Pozdrawiam serdecznie :)
W takiej sytuacji napisz do nas na adres mailowy support@zondaglobal.com lub skontaktuj się poprzez live czat na naszej stronie. Nasi konsultanci pomogą Ci w wyborze odpowiednich dokumentów.
@Shirooo: dział weryfikacji ma 96h na sprawdzenie poprawności formularza. Czas ten może się wydłużyć ze względu na ilość użytkowników oczekujących w kolejce. Jeśli czekasz dłużej, napisz do nas na czacie, my postaramy się przyspieszyć całą procedurę. ;)
@jukit: Prawdopodobnie to kwestia przeglądarki, spróbuj wyczyścić cache. Ponadto, zalecamy bezpośredni kontakt z supportem- rozwiążemy napotkany problem :)
@Bitbay: Witam Mój znajomy inwestował razem z dziewczyna tylko ona nie znajac sie na tym kompletnie wplacala pieniadze na jego konto i on ze swojego konta na bitbay. Tlumaczylem mu ze raczej nie powinno byc zadnego problemu z tym aczkolwiek pytam was. Jak sie do tego odniesiecie? Bedzie jakis problem podczas weryfikacji czy nie?
Cześć, każda sytuacja jest inna i należy do niej podejść indywidualnie. Jeśli dany klient będzie w stanie potwierdzić otrzymane środki, to nie będzie najmniejszego problemu z ich wypłatą.
Cześć, tak jak wspominaliśmy w poprzedniej wiadomości każdy przypadek, jest inny i podlega indywidualnemu podejściu do sprawy. Więcej informacji możemy udzielić w odpowiedzi na wysłane do nas zgłoszenie.
@Bitbay: Witam Znajomy inwestował razem z dziewczyną tylko wpłacała na jego konto bo ona kompletnie sie na tym nie zna i z jego konta wpłacał na Bitbay teraz boi sie wypłaty ale tłumacze mu ze nie powinno być zadnych problemów. Jak sie odniesiecie do tego? Mam rację czy jednak ma powody do obaw? Pozdrawiam
Cześć, każda sytuacja jest inna i należy do niej podejść indywidualnie. Jeśli dany klient będzie w stanie potwierdzić otrzymane środki, to nie będzie najmniejszego problemu z ich wypłatą.
@Bitbay: Witam, czy mogę prosić o pomoc na moim tickecie? nr: 278846 sprawa nie jest rozwiązana od 20 dni a moje środki zamrożone. Pierwszy termin wynosił 2 tygodnie a teraz wybija 20ty dzień a ja nadal czekam na pomoc z odzyskaniem $1200. Pozdrawiam
@b4neno: Aby zamknąć konto w naszym serwisie, należy skontaktować się z nami drogą mailową (support@bitbay.net) z adresu e-mail przypisanego do konta BitBay - to umożliwi nam rozpoczęcie tego procesu.
Ile razy mam przechodzić weryfikację środków? W październiuku ubiegłego roku już wam to uzupełniałem - a tu widze dziś znowu mail o weryfikację środków + zmiana statusu konta. Bedziecie o to raz w roku pytać czy częściej? #bitbay
@urszula-kozlowska: Cześć, po sprawdzeniu widzimy, że jeden z naszych konsultantów kilka minut temu przesłał odpowiedź. Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową (również folder spam).
@Bitbay: Witam, Czy ktoś tam żyje na helpdesk? Czekam już kilka dni na odpowiedz na zgłoszenia 257094, 257306, 257515, 257572 Zasadniczo niech ktoś w końcu się łaskawie skontaktuje. #bitbay
Posiadam drugi poziom weryfikacji. To są moje pieniądze. Napisałem już maila ze zgłoszeniem Czekam na odpowiedź. Czy tak jak inne osoby będę czekał 3 miesiące? Wybrałem Zondę mimo wyższych opłat za względu na bezpieczeństwo. Chyba się pomyliłem. Przyznam że się boję.