Wpis z mikrobloga

Mirki jak wszystko dobrze pójdzie to juz w lutym będę inżynierem ( ͡° ͜ʖ ͡°). Studiuję mechanike i budowe maszyn, a ukierunkowany jestem na programowanie i technologie obróbki skrawaniem. Uczęszczam również na kurs trwający 3 semestry (kończe egzaminem w styczniu 2019), który ma mi dać papierek, że mogę być operatorem obrabiarek.
Pytanie brzmi czy studia magisterskie robilibyście dziennie, czy zaocznie ? Nie mam załatwionej żadnej pracy/stażu, raczej byłyby to wielkie poszukiwania od lutego. Zaznaczam, że chciałbym robić coś co ma związek z tym czego się uczyłem ( ͡° ʖ̯ ͡°). I mam ambicje po jakimś czasie jak już się otrzaskam z maszynami być jakimś programistą/technologiem. Z jednej strony chciałbym już się usamodzielnić, a z 2 na zdobycie magistra strace rok czasu więcej niż ludzie z dziennych. Warto ?

#studbaza #pracbaza #cnc #pytanie
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Raul23: Jestem po budownictwie, po inżynierce mialem okazję iśc do pracy. Stwierdzilem, że zrobie magistra jeszcze dziennie - powiem tak: i żałuję i nie żałuję. Miałem ten komfort, że moglem jeszcze studiować, mialem na to finanse no i bylo ok. Uważam ze nie stracilem tych 2 lat, prawdziwym studentem z krwi i kosci jest sie raz w zyciu ;). A z drugiej strony, byłbym do przeodu 2 lata z doświadzceniem.
  • Odpowiedz
  • 1
@Raul23 szukaj pracy, każdy mówi że magisterka to powtórka z inżyniera, ale jak firma będzie od Ciebie wymagać to zrobisz zaocznie. Papierek na operatora spoko, ale myślę że angażując się na samych studiach możesz więcej wyciągnąć. Pracy jest sporo więc i doświadczenie szybko znajdziesz o ile nie wkopiesz się na stanowisko guzikowego.
  • Odpowiedz