Wpis z mikrobloga

Katarzyna #mirekszukazony Ogłoszenie

Zgłoszenie z formularza nr 191

Imię: Katarzyna

Wiek: 22

Miejscowość: Warszawa


Kim jestem

Hej :) Mieszkam w Warszawie od 3 lat. Studiuję dziennie grafikę i pracuję, od niedawna, w zawodzie.


Wygląd

Niska blondynka, niebieskie oczy, delikatny makijaż, prawie mieszczę się w wykopowych standardach kobiety ( ͡° ͜ʖ ͡°). Totalnie baby face. Mam dosyć luźny styl, kolorowy ale dosyć nieokreślony, więc czasem można zobaczyć mnie elegancko ubraną a czasem no, może nie w dresie ale na luzie ;).


Zainteresowania

Wydaje mi się, żę mam dosyć sporo zainteresowań ale w większości lubię spędzać czas z ludźmi, aktywnie, robić coś wspólnie. Jestem dosyć wstydliwa ale uporczywie z tym walczę :). Uwielbiam psy!


Głównie interesuje mnie grafika, design, trochę się udzielam jako wolontariusz na graficznych konferencjach, chodzę na aktówki, wystawy. Lubię tańczyć, próbowałam wielu stylów ale jakoś w żaden na dłuższą metę się nie wkręciłam. Aktualnie tańczę swing. Zaczęłam na studiach także sporo zwiedzać. W większości miasta w Polsce i po taniości (wiadomo studenckie życie :D) ale nadal jest ciekawie. Chętnie spróbowałabym autostopa ale sama trochę się cykam. Może pojedziesz ze mną? 0:)


Moją taką małą pasją jest też motoryzacja. W kwestii technicznej nie znam się zupełnie ale fascynuje mnie ich design, szybka jazda, adrenalina ( ͡ ͜ʖ ͡) Chodzę czasem na zloty youngtimerów bo ten okres designu w motoryzacji najbardziej mnie interesuje :D Lubię też czytać o psychologii relacji, nowe technologie i memy więc możemy kiedyś pośmieszkować razem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak byłam młodsza sporo czytałam i grałam w gry.


Czego oczekuję?