@Chilli_Heatwave: Szkoda, że nie działa normalnie na rifcie i trzeba się bawić z openvr input emulatorem. Nie rozumiem decyzji tego deva, najpierw zrobili ten gówniany dash/teleport only czym #!$%@? większość ludzi, a teraz se ot tak osrali 50% potencjalnych graczy.
@buttbuddy: dash jest bo wiele osob nie radzi sobie z chodzeniem galka w tego tupu grach. Ja nie mam problemu ale rozumiem ze inni maja. Najlepiej jak dadza wersje noob - teleport i pro - chodzenie. Kazdy zadowolony Na Gear VR w Quake1, trzeba zmiejszyx predkosc gracza by moc czuc gre ze niby chodzimy a nie biegami a q to szybka gra
@Werbel: Nie mówiłem, że celowo, tylko że to olali. Oczywiście ogromny plus dla nich, że ogarnęli w jeden dzień. Spodziewałem się, że to zajmie znacznie dłużej, zwłaszcza że pisali 2 dni temu, że raczej nie naprawią tego do czasu oficjalnego wspierania Rifta. To daje nadzieję na szybkie dodanie smooth locomotion. Sama gra na pierwszy rzut oka wydaje się spoko, ale nie mogę teraz się obracać to niewiele potestowałem.
@Chilli_Heatwave: Próbowałem tego moda jak tylko wyszedł, ale słabo to działało, wpadałem w ściany i broń jakoś dziwnie się zachowywała podczas poruszania się.
@buttbuddy: co chwila jest update, to amatorka wiec troche wiary :> pro goscie z firmy od gry tego nie ogarniaja a miedzy trailerem vr a gra vr, minelo duzooo czasu
http://www.overkillsoftware.com/payday2-vr/
Na Gear VR w Quake1, trzeba zmiejszyx predkosc gracza by moc czuc gre ze niby chodzimy a nie biegami a q to szybka gra
http://steamcommunity.com/groups/payday-2-vr-mod/discussions/0/2425614539579129482/?tscn=1511210733
@buttbuddy: co chwila jest update, to amatorka wiec troche wiary :> pro goscie z firmy od gry tego nie ogarniaja a miedzy trailerem vr a gra vr, minelo duzooo czasu