Wpis z mikrobloga

Mirki i Węgierki, co myślicie o takiej stylizacji w grze? 30 kolorów, dolny panel z przedmiotami będzie miał własną paletę (i własny ekran), niestety współpraca z EHB na Amidze jest "lekko utrudniona" ( ͡° ʖ̯ ͡°) Próbowałam eksperymentów paletami i wyszło mi, że po prostu lokacja musi mieć swoją, a interface swoją paletę.

#grafikakomputerowa #gamedev #amos #amiga #retrogaming #graxandry #kiciochpyta
xandra - Mirki i Węgierki, co myślicie o takiej stylizacji w grze? 30 kolorów, dolny ...

źródło: comment_nuxmRBCrOguvmdCJlUquGnFReYssUKry.jpg

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@xandra: Jak na ECS gra wygląda bardzo dobrze :) Rażą jedynie jasne krawędzie krzaków.
Do digitalizowanych grafik nie ma sensu używać gotowych palet, lepiej trzymać się obranego przez Ciebie kierunku osobna paleta dla każdej lokacji + osobny screen z panelem, jednak może pojawić się problem przy ewentualnym drag&drop.
Jeżeli przeniesiesz najjaśniejszy i najciemniejszy kolor na początek palety, to możesz ich użyć do wyświetlania pointera i wykorzystać 32 kolory. Próbowałaś jeszcze
  • Odpowiedz
@devml: Dziękuję :) Pracuję nad tym, żeby wyglądało jeszcze lepiej. No właśnie myślałam, że dam radę z gotową paletą, ale okazuje się, że nie bardzo nawet przy 256 kolorów. Poza tym rysowanie lokacji, które wymyśliłam to naprawdę duuużo czasu by trzeba... Próbowałam w sumie pięciu sposobów, najlepszy efekt daje dyfuzja z PS z wartością jakieś 50% I dziękuję, jak coś to wrzucę ;)
  • Odpowiedz