Wpis z mikrobloga

Mirki i Węgierki, co myślicie o takiej stylizacji w grze? 30 kolorów, dolny panel z przedmiotami będzie miał własną paletę (i własny ekran), niestety współpraca z EHB na Amidze jest "lekko utrudniona" ( ͡° ʖ̯ ͡°) Próbowałam eksperymentów paletami i wyszło mi, że po prostu lokacja musi mieć swoją, a interface swoją paletę.

#grafikakomputerowa #gamedev #amos #amiga #retrogaming #graxandry #kiciochpyta
xandra - Mirki i Węgierki, co myślicie o takiej stylizacji w grze? 30 kolorów, dolny ...

źródło: comment_nuxmRBCrOguvmdCJlUquGnFReYssUKry.jpg

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
@XANDRA JAK TY MIE ZAIMPONOWAŁAŚ W TEJ CHWYLI

Koncepcja fajna, ale w tej grafice trochę gryzą się ostre, rysowane przedmioty (chyba rysowane) i rozmyte digitalizowane elementy. Jak chodzi o inventory, grafika fajna, ale może warto zrobić te itemy mniejsze i zachować w nich bardziej 'płaską' perspektywę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@xandra: możesz sobie pożyczyć paletę, na aminecie jest tego trochę :) w 256 kolorach można już ładnie mixować różne rzeczy. Ja też w Amosie siedziałem, blitza nigdy nie miałem czasu ogarnąć, ale może warto jak już się porywasz na grę. Jakbyś chciała modki to daj znać ;)
  • Odpowiedz
No i alternatywą jest rysowanie wszystkiego od zera, a nie mam na 5 lat na taki projekt :P


@xandra: a ile lat chcesz robić ten? ( ͡º ͜ʖ͡º) Ile tych planszy będzie, że nie chce Ci się rysować?
  • Odpowiedz
Zobaczymy ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@xandra: ciężko jest ruszyć AMOSa? Nie jest toporny? Nie czujesz ograniczeń? Ja sięna programowaniu nic nie znam, ale pytam, bo Amigowe gry to jest to, co lubimy. Muzykę na bank też sama ogarniasz
  • Odpowiedz
@dhMichu: Z muzyką też będzie trochę zabawy, bo trakery amigowe mają swoje ograniczenia, ale dam radę. Co do Amosa, to jest w miarę prosty, w sumie stworzony do pisania gier. Jest dużo literatury i przykładów, a poza tym kiedyś pisałam w Amosie.
  • Odpowiedz