Wpis z mikrobloga

#steam #gry #januszebiznesu #afera #uplay #southpark

Jak muve.pl oszukuje klientow.

Zamowilem rozowemu gre South Parka nowego, podczas zakupow strona wygladala tak:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:https://muve.pl/sklep/digital/role-playing-rpg/south-park-fractured-but-whole-pc-pl-digital-dlc,222806

Można zauwazyć ze jest napisane ZABEZPIECZENIE KLUCZ STEAM

A teraz zobaczmy jak to wyglada w dni premiery jak został mi wyslany klucz:
Zabezpieczenie: Klucz aktywacyjny Uplay

Jakbym chciał klucz na Uplay to bym sobie kupił na Uplay. Najlepsze że zadzwonilem na infolinie i Pani zapytala "Naprawde to ma takie znaczenie?" xD Tak #!$%@? naprawde.

Napisalem maila do muve i czekam na odpowiedz, ale serdecznie odradzam Wam wszystkim zakupy w tym gownosklepie, skoro potrafia takie walki robic. Wszyscy wiemy ze klucze steam sa drozsze niz uplay, a zmienianie wygladu strony w dniu premiery to jest juz jawne wprowadzanie w blad, oszustwo i lecenie w #!$%@?.

Jest to produkt cyfrowy wiec pewnie moga robic problemy ze zwrotem, gdzie sie wtedy udac? Tak mnie #!$%@? ze nie odpuszcze.
  • 105
@RVRE_PEPE: Niezgodność towaru z opisem i tyle. South Park był dla mnie i mi robi sporą różnicę, czy będzie na steam, czy na uplay. Chcę mieć porządek na kompie i mieć wszystko w jednej bibliotece. Plus na steam zbieram osiągnięcia, karty. Z kart robię sobie odznaki, zwiększam lvl na steam. I jeśli @Perlo kupuje grę z kluczem Steam, to ma być klucz Steam. Nie uplay, czy inny. A jak chcesz porównanie,
@Jarmuzyd: Ja zamawialem kilka gier u nich i powiem szczerze zawsze bylem zadowolony, czesto jakies znizki, zbieranie monet ktore wymienialem na rabaty itd. No przed dzisiejszym dniem kazdemu bym polecil ten sklep. Ale takie cos ich dyskwalifikuje. Powinni rozeslac maile ze nie maja kluczy steam ze dostali uplay i czy chcialbym ten klucz + rekompensata czy zwrot pieniedzy a nie podmienic tresc oferowanego produktu na stronie i liczyc ze nikt sie
@Perlo: za szybko się spinasz. Oddadzą Ci kasę i po problemie. Akurat jeżeli chodzi o dogadanie się z nimi to nie miałem nigdy żadnego problemu.

@Muve_pl sprawa jest, obczajcie.
@BQP: Za szybko sie spinam ze mnie oszukuja? JA dostrzeglem ich lecenie w #!$%@?, a setki klientow ktore pomysla "hmm moze faktycznie zamowilem przez pomylke na uplay" i dostana bledny towar bo oni oszukali podmieniajac tresc z opisem przedmiotu. Tu chodzi o te wlasnie praktyke, ktora jest karygodna.
@leon0xxx: spoko, ale po co robić od razu awanturę? Napisał, że nie tego chciał, odda klucz, oddadzą mu kasę i po problemie najpewniej jeszcze dzisiaj. Ale to Polska, więc ma być teraz, szybko i natychmiast,zamiast się po prostu dogadać jak ludzie.
@BQP: A no tak, tylko zmiana platformy. Jak odpuszcze to nastepnym razem podmienia opis i dodadza ze sprzedaja "klucz kolekcjonerski, zuzyty" bo kto im zabroni nie? Przeciez po edycji bylo napisane co kupuje... O wszelkich zmianach nalezy poinformowac klienta, a nie po cichaczu edytowac opis i liczyc ze nikt sie nie skapnie. Jak bronisz takich praktyk to jestes idiota.
@BQP: Nie chodzi o sam klucz ale o praktykę tego sklepu, jest to wprost oszustwo...
Nie komunikowali się, nie zapytali czy inny klucz może być czy jednak chcesz zwrot pieniędzy tylko wysłali inny towar niż ten który był zamówiony zmieniając jednocześnie treść oferty czyli kant gigant...
To że w sklepie internetowym Steam stoi po cenie jak Origin to jedno a to że odkupić klucz na origina możesz znacznie taniej to drugie.