Wpis z mikrobloga

#potgra #indiegamedev #gamedev #gamemaker #programowanie #tworczoscwlasna

Hejo, już zaraz tydzień kolejny za pasem z moją grą. Cieszę się, że mogę w końcu pierwszy raz w życiu powiedzieć, że jestem pewien, że ukończę jakiś projekt ( ͡° ͜ʖ ͡°). Podłapałem przedwczoraj takiego znowu bakcyla, że wypisałem 5 stron w wordzie scenariusza. Do tego doszedł animowany ekran startowy z muzyką, namiastki dynamicznego oświetlenia (po prostu ciemniej jest w nocy) i pracuję nad kolejną mistyczną lokacją, która będzie nagłym zwrotem akcji w grze, gdy po chadzaniu po prymitywnej wioseczce lądujemy w sterylnym pomieszczeniu w klimacie minimalizmu lat 60tych (tu się wzoruję końcówką 2001: Space Odyssey). Jeżeli chcecie może usłyszeć jak to wygląda fabularnie, to spróbuję to jakoś szybko ująć:


Życzcie szczęścia kochani. Zaraz się studia zaczynają, także czasu mniej będzie, ale jestem dobrej myśli ()
istotny - #potgra #indiegamedev #gamedev #gamemaker #programowanie #tworczoscwlasna
...

źródło: comment_FX4rm3qA5y3CXH9lXx9J9mq9yg8TZ5QI.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@60scnds: dziękuję, bardzo miło słyszeć ( ͡° ͜ʖ ͡°). Problem w tym, że opisując tak niedbale w skrócie fabułę po prostu trąci strasznie gimbusem, co się podjarał po połowie książki Lema. Trąci to trochę kiczem, ale uwierz mi, że tak nie będzie w ostatecznym rozrachunku. Ten motyw nieco obudowałem na nieszczęsnym Interstellarze, gdzie też ludzkość z przyszłości potrzebowała kogoś z naszych czasów, ale motywacje i wszystko
  • Odpowiedz
@istotny: E tam. Jak na kilka zdanek to wyszedł całkiem spoko apetajzer i bez napinki właśnie. Czego byś nie opisał w takiej krótkiej formie, to wyjdzie banał i będzie groziło z daleka pseudo-intelektualizmem, ale tutaj naprawdę tego nie odczułem. Ciśnij i powodzenia. Będę podglądał, gdybyś coś podrzucał jeszcze :)
  • Odpowiedz