Wpis z mikrobloga

Andromeda to przykład gry zniszczonej przez fale często nieuzasadnionej krytyki.


@rtk993: krytyka była uzasadniona. Andromede zniszczył brak wizji jak ma ta gra wyglądać oryginalny projekt zakładał iż światy będą generowane losowo jednak to było zbyt ambitne i nie działało tak jak powinno więc pomimo poświęconego czasu zostało to wywalone do kosza i planety zostały "ręcznie" stworzone plus masa innych dziwnych decyzji wewnątrz studia. Tutaj zostało to bardziej wyjaśnione https://youtu.be/MYvJhe9dMtU
Duży wpływ
@iron_fox2: z tego co ja pamiętam to ludzie bardziej uczepili się tego, że gra była zabugowana oraz kiepskich animacji. Potem większość problemów została naprawiona wraz z następnymi patchami ale ludzie nadal pisali, że ta gra to szajs (z czego pewnie duża część tych osób nigdy w grę nie zagrała ( ͡° ʖ̯ ͡°)).