@Usmiech_Niebios: Gelu odpada,strzelców idzie szybko wylaczyć,natomiast Tazar jeden z lepszych,zależy też od mapy i przeciwnika.Ja jego uwielbiam ze wzgledu na zaawansowana madrosć i przyspieszenie.No i Czarodzieje ,poziom 6 dobry strzelec,plus wspiera czarami i osłabia wrogie jednostki
@tankabott: strzelce mają na tyle wysoką szybkość (9) że na ogół nie idzie ich wyłączyć tak znowu superszybko, bo mają pierwszy atak + duży dmg i ogólnie dobre staty, wolałbym Gelu od Dracona, chyba że gadamy o takich mapach jak w Drakonowej kampanii. Czarodzieje są silni, ale imo nie aż tak.
@Usmiech_Niebios: przyspieszenie,zapomnienie,;) a ja własnie nie,załosna obrona i wytrzymałosć,plus talenty(dowodzenie).Do tego magia jest kluczemWiele zależy też od mapy
@tankabott: a. to ja mówiłem o early game gdzie 9 szybkości raczej wystarczy by zacząć walkę i mieć przewagę. W late game to z kolei dobre sposoby, ale AI tak targetuje strzelców że wiele ich nie zostanie.
Jego kampania była przekozacka. Jednostki z jego specjalności, przekoksowane smoki, długie podróże, kombinowanie wszystkimi czarami żeby tylko przejść przez trudniejsze walki. Końcówka kampanii pamiętam lekko antyklimatyczna, ale to chyba dlatego że zwiastowała koniec tej wspaniałej przygody. Chyba jedyna kampania, którą przechodziłem kilka razy.
@tankabott: to już za dużo zmiennych. ja wolałbym zaczynać Gelu bo ma koło 9 strzelców, co pozwoliłoby mu szybciej rozwalić teren wokół siebie. Jak dobrze kojarzę Drakon zaczyna z klasyczną armią Fortecy - http://heroes.thelazy.net/wiki/Dracon - okazało się że źle kojarzyłem i ma 10 enchanterów na start, zwracam honor. Byłby pewnie lepszy na start w takim wypadku.
Ale prawda, kampanię ma kozacką.
@tankabott: strzelce mają na tyle wysoką szybkość (9) że na ogół nie idzie ich wyłączyć tak znowu superszybko, bo mają pierwszy atak + duży dmg i ogólnie dobre staty, wolałbym Gelu od Dracona, chyba że gadamy o takich mapach jak w Drakonowej kampanii. Czarodzieje są silni, ale imo nie aż tak.