Wpis z mikrobloga

@jabolsy: @tomekpxp: legenda głosi, że #bannerlord zostanie wydany wraz z naprawieniem tagów na wykopie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak serio to trudno się dziwić, raz już dawali datę premiery której nie dopilnowali, nie chcą skompromitować się po raz drugi więc nie składają żadnych obietnic bez pokrycia. Mają jakieś 50 pracowników w tej małej tureckiej firmie i ostatnio podobno spore problemy z burzeniem zamków w multi, bo
@genesis2303: O kurde.. niezły rekonesans widzę. W sumie to faktycznie nigdy się nie zastanawiałem w ten sposób nad generowanymi losowo rzeczami w multi. Stwarza to nie lada problem.
Z drugiej strony generowane losowo zniszczenia to świetna sprawa.
Jeśli jednak mają być one przeszkodą która wydłuży czas realizacji to mogli by w tylko w multi zrobić stałe animacje zniszczeń tak by głazy zawsze spadały w to samo miejsce. I tak szacun za
@jabolsy: gdyby wybrali takie rozwiązanie jak opisujesz to raz że byłby spory problem ze stworzeniem nowych map do multi, dwa że nie wiem czy to w ogóle byłoby wykonalne dla twórców żeby tak szczegółowo ogarniać wszystkie newralgiczne miejsca zamku które można zburzyć, nie mówiąc już o tym że z mapami tworzonymi przez graczy można by się było pożegnać wszystkich tych map byłoby po prostu mało bo trzeba by każdą ogarniać szczegółowo,