#bannerlord #mountandblade
Moi wasale to samobójcy. przejąlem 1/3 kaldarii, latam po świecie i rekrutuję kolejne klany, a ci debile uparli się żeby wywoływać wojnę z wlandią, gdzie nie mogą sobie sami poradzić z chyba trzema miastami cesarstwa które zostały. I tak z 15k wpływów spadłem do 6, bo średnio co growy tydzień wpada pomysł, żeby walczyć z wlandią która ma pół terenu. no super pomysł bulwo
  • Odpowiedz
#gry #bannerlord #mountandblade
ma ktoś jakieś rady jak ogarnąć królestwo? mam kilku wasali, rozdaję im te miasta i zamki, i ci idioci zamiast tego bronić, to robią sobie armie które łażą po świecie bez celu, i obskakują wpier$ol, albo doprowadzają do buntów, mimo że są z danego królestwa którego jest ta ziemia, albo zjeżdżają zaufanie do zera mimo że zostawiam im już dobrze prosperujące miejsce. Ja tylko latam od lewej do prawej
@zacky: pokoje podpisujesz tylko jak wróg ci zapłaci nigdy na odwrót lejesz ich aż będą mieli dość, wasale z reguły uja robią i jak bronią ziemi na tyle żeby nie tracić to już sukces mimo wszystko jednak musisz sam stawać na czele armii i robić wielkie ofensywy nie wiem jakie masz wojsko ale ja mając ponad 300 żołnierzy najwyższego tieru w samym swoim oddziale latałem głównie po mapie i lałem wszystkich
  • Odpowiedz
@zacky: no endgame w tej gierce jest akurat ostro spartolony sam kilka razy podbiłem pół calradii i przestałem grać przez monotonność starć i ciągle wymagana moja obecność z wojskiem na froncie jak masz względnie małe państwo dobrym sposobem który ja wykorzystywałem jest zabarykadowanie się w jakimś mieście twoje wojsko + milicja i rozbijać 1,5k-2k armie wroga aż będzie mocno osłabiony ale nie wiem czy myk się uda jak masz głównie kawalerię
  • Odpowiedz
chłop chciał se zagrać w bannerlorda handlarzem. O ile idzie git w strefie handlu, tak założenie karawany jest niemożliwe. Tzn jest możliwe, ale będzie do dupy, bo nigdzie nie mogę znaleźć towarzysza który też umie w handel. Oblazłem cały świat i wypytywałem po karczmach, ale nikt taki tu ostatnio nie zawitał czy coś w tym stylu. Ehh, trzeba było zostać kowalem
#gry #bannerlord
@zacky Pod literą bodajże N masz encyklopedie, możesz tam wyszukać wszystkie postacie, filtrujesz po samych towarzyszach, sprawdzasz który ma dużo handlu albo szukasz takiego z "Handlarz/handlarka przyprawami" w imieniu, sprawdzasz w którym mieście się znajduje i go rekrutujesz.
  • Odpowiedz
#bannerlord #mountandblade #gry
Kilka pytan jako całkowity amator.
1. Mam jednoręczna broń i używam jej z tarcza, ale nie mogę w ogóle przełączyć tego na luk.. ( jest ubrany ). O co chodzi? :(
2. Opłaca się w nieskończoność awansowac wojaków?
3. Jestem na minusie ( dziennie ), mimo bycia najemnikiem ( mam około 9k zlota ). Przejmować się?
4. Jak mam łapać bandytów i rabusiow? XD
5. Czy podczas bitwy cały
@Samowski: I jak, rozkminiłeś jak to działa? Mam dokładnie ten sam problem, ten sam warsztat, to samo miejsce. Przychód co prawda urósł do 100 (po różnych randomowych działaniach, np. wykupiłem całe drewno z okolicznych wiosek i wrzuciłem do magazynu), ale stoi w miejscu. Drugi warsztat w Sanali z browarem, gdzie magazyn zostawiłem pusty ma za to 0 przychodu po kilku dniach, a wokół przecież jest pełno zboża.
  • Odpowiedz
  • 0
@Korczys: Nie do końca. Tzn. wydaje mi się, że po prostu zysk z warsztatu był niższy koszta produkcji. Zmieniłem warsztat ciesielski na produkcję biżuterii i poszło. A teraz, to mam #!$%@?, bo mam półtora miliona złota xD
  • Odpowiedz
Nie wiem o co chodzi z tymi pośrednikami w karczmie. Mam kompana w więzieniu w Jalmarys które jest pod władaniem przeciwnika. Idę do Rotei, rozmawiam z pośrednikiem ale nie mam opcji dialogowej że chcę tego uwięzionego kompana uwolnić. Nie wiem po co oni są #bannerlord
  • 0
@Krx_S: Ale tam jest opcja "Chcę wykupić swojego kompana" czy coś takiego ale ilekroć ktoś z moich kompanów jest więziony to ja nie mogę z tego skorzystać
  • Odpowiedz
@Ama-gi: nie, a szkoda, Mount and Blade ma potezna spolecznosc moderow jeszcze z pierwszej czesci, moze wydaja jakies oficjalne mody jak Viking Conquest do pierwszego mount and blade i to bedzie dostepne pewnie za oplata.
  • Odpowiedz
Siema.

Nie grałem w to już rok. Coś się zmieniło w kwestii tego że wrogowie mnożyli się jak króliki, a dyplomacja nie miała sensu?
Jakoś poprawili najpopularniejsze bolączki? Czy dalej robią łatki niewiadomo po co i psują ciągle mody?
A jeśli nadal to wszystko nie działa to jakie mody są teraz najlepsze?

#bannerlord #mountandblade
  • Odpowiedz
Siemka Mirki, mam pytanko odnośnie punktów influence. Niezależnie od tego, ile ich nabije w trakcie jakiejkolwiek wojny, to zawarcie pokoju sprawia, że ich wartość spada do 0. Nie jest ważne, czy ja wyjdę z inicjatywą pokoju czy wrogie królestwo, to za każdym razem, jak zgodzę się na pokój, punkt influence np. z 500 robi się automatycznie 0.

To jakiś nowy bug czy o co chodzi?
#bannerlord
  • Odpowiedz
  • 0
PS albo ja coś źle ustawiłem albo ai na maksa oszukuje bo rebelianci mieli miasto i 2 lordów, pokonałem ich w polu i chcąc oblegać miasto frakcja dostała 2 nowych lordów mimo iż tamci jeszcze nie zdążyli uciec mi z niewoli
  • Odpowiedz
@shael: No tak. W żaden sposób nie przeszkadza to w grze. A jak Ci to przeszkadza, to są mody na odblokowanie zablokowania osiągnięć przez mody ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@shael na najemniczym warto siedzieć aż nie będziesz miał stałego dobrego przychodu bo ci daje praktycznie za nic dosyć duże dzienne wynagrodzenie. By zdobyć wieś musisz po prostu dostać jakieś lenno (w Bannerlordzie nie da się dostać po prostu wsi, albo dostajesz miasto albo zamek). W gruncie rzeczy zazwyczaj wystarczy dołączyć jako wasal bo jako najemnik nie da się dostać lenna do królestwa i po tym czekać i najlepiej przy tym pomóc
  • Odpowiedz
Siema, jak wydawać rozkazy w czasie bitwy dla pojedynczych jednostek na ps4? Niby wskazuję, że chcę wydac rozkaz np. tylko piechocie, ale po naciśnięciu rozkaz odnosi się do całej armii xd a nie tego przeciez chcę. Ogólnie dowodzenie armią na ps4 jest trochę nwm nieintuicyjne, ale może ktoś odpowie mi na pytanie. Ew. możecie wskazać jakieś poradniki na yt w tym zakresie na ps4, bo jak szukam to znajduję tylko poradniki na
  • Odpowiedz
Mam pytanie, czy gra zablokuje mi jakieś opcje jak oleje główny quest (smoczy sztandar itd)? Złożyłem go i oddałem huzajdom, potem zerwałem kontrakt najemniczy i quest zakończony porażką, po jakimś czasie aktywował się quest ze spiskiem. Mogę go olać, a jeśli go oleje to czy gra zablokuje coś przede mną? To moja pierwsza gra jak coś i nie chciałbym nowego save'a robić.

#bannerlord #mountandblade #warband #gry #pcmasterrace
@Arstotzkaball grałem w tę grę w styczniu i wtedy było tak:
Ten spisek będzie trwał niezależnie od tego co zrobisz i możesz go spowalniać robiąc te zadania, ale on prędzej czy później się zapełni i rozpocznie się rzeź.
Jednak ponieważ oddałeś ten sztandar to ta rzeź nie będzie dotyczyć ciebie. Całe cesarstwo się rzuci na nacje, która ma sztandar i będzie trwać między nimi wieczna wojna.

I tylko ty będziesz mógł ją
  • Odpowiedz