Wpis z mikrobloga

@newlifefloods: po prostu osobiste preferencje. W Javie nigdy nie czulem przyjemnosci z programowania, niektórzy koledzy czuli, trzeba po prostu samemu spróbować. Co do zarobków to masz pełno danych na necie, ale wydaje mi się, że w każdym artykule na ten temat są podane różne wartości końcowe. Jedyne co je łączy to to, że w Javie zawsze są po prostu wyższe zarobki ;d W pracy od innych programistów C# słyszę też
  • Odpowiedz
@newlifefloods: Ja zmieniam pracę i tam się uczę języków, w pierwszej pracy poznałem naprawdę Javę, w drugiej Pythona i node.js od zera, teraz C# od zera. Język to tylko narzędzie, po pół roku będziesz ekspertem.
  • Odpowiedz
@sceptyk-: jakei stanowisko ? Junior czy wyżej? Bo ja to bym sie bał iść na np Java Developer, nie majac zielonego pojecia o springu, mavenie itd. Ale ja dopiero raczkuje, więc może dlatego ;d
  • Odpowiedz
@sceptyk-: > po pół roku będziesz ekspertem.

hahahaha - ja programuję od hmm ~16 lat... (C, C++, Delphi, VisualBasic, Python, C#) i mogę co najwyżej powiedzieć że coś 'tam umiem' ale żeby od razu, nazywać się ekspertem ;) ? spore nadużycie ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@sceptyk-: nie zapominaj o dresscode, wyciętym pół internetu i popędzającym teamleaderze ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Pracuję w firmie gdzie jest ~400 osób (27 spółek w 13 krajach) i chyba 20 programistów w 4 krajach. I miło wspominam czasy, jak w firmie było 30 osób i 4 programistów ;)
  • Odpowiedz
@Talarkowy: Akurat mam szczęście pracować bez dresscodu, całym Internetem (na VMce) i PMem który sam do końca nie wie czego chce, wiec zostawia sporo inicjatywy programistom. Ja tez miło wspominam 30 a później 200-osobowe firmy. Ale to jest całkiem inna bajka. Chcesz SSD 500GB do desktopa bo system muli? - „poczekaj 5 minut, zaraz coś przyniosę” ( ͜͡ʖ ͡€)
  • Odpowiedz