Wpis z mikrobloga

Mirki mamy sygnały, że pewna forma przesyłki nazwana na naszej stronie EU Registered (poczta Austriacka) jest mało skuteczna i zdarzają się sytuacje, że poczta ta gubi nasze paczki.

Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o takie komentarze w tym wpisie).

Po zebraniu wszystkich zamówień zbadamy sprawę i postaramy się wynagrodzić każdemu tą nieprzyjemną sytuację, która oczywiście nie powstała z naszej winy, ale bierzemy też za nią odpowiedzialność.

Tym samym po rozwiązaniu problemu usprawnimy wysyłkę z naszego magazynu HK i znajdziemy innego przewoźnika, który nie doprowadzi znów do takich sytuacji.

#gearbest
  • 421
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Moja przesyłka dotarła w sobotę do Wiednia, a wczoraj pojawił się komunikat, taki, jaki wisi u innych od kilku tygodni czyli: "In transit-it's progressing through Post network". Już myślałem, że to koniec, ale dzisiaj przesyłka niespodziewanie pojawiła się ( z wczorajszą datą) na 17 TRACK z informacją: Item ready for international transport postcode at. Więc może jeszcze nie wszystko stracone. Na 4PX status sie nie zmienił. Numer mojej przesyłki pojawił się również
  • Odpowiedz
@przemek1881: Twoja przesyłka wyszła 10 dni wcześniej od mojej z Chin, ale nie pojawiła się w innym trackingu poza 4PX w przeciwieństwie do mojej, więc prawdopodobnie zaginęła.
Mi się jednak udało. Minutę temu dostałem informację, że moja paczka jest już w Warszawie.
  • Odpowiedz
Ja zamówiłem pod koniec lipca, paczka oczywiście zaginęła, płatność przez przelewy 24, bez ubezpieczenia. Po upływie 60 dni i pierwszych propozycjach o zwrocie 50% dali się przekonać na zwrot całej kwoty - 149 dolarów. Pieniądze po około 3 dniach są już na koncie, co ciekawe mimo zmiany kursu dolara dostałem zwrot w PLN co do grosza.
  • Odpowiedz
Ja to samo, pełny zwrot, dziś w nocy przyszły pieniądze.
Teraz lipa bo chciałem Mi5, a nigdzie nie dostane... Pozostało czekać na premierę Redmi Note 5 :P
  • Odpowiedz
@markosie: Święte słowa = "Przestali udawać". Generalnie mechanizm działania GB jest taki, że towar płynie kontenerem z Chin - dla przesyłek, których nie ma w magazynach EU. Dostali mocne opłaty związane z odbiorem kontenera, więc towar zawrócił do Chin. Może być też tak, że nigdy z nich nie wypłynął z jakiegoś powodu. (Bo się nie opłaciło go wysłać, bo taxy itp itd) Nie ważne, że towar nie dotarł fizycznie do
  • Odpowiedz
@CroveLane: Sorka, że tak spytam, czy można prosić o gotową formułkę dla nich po angielsku, wiem, że ide trochę na prościznę, ale nie potrafię im odpuścić, najpierw delivery deadline miał być 11 October, a teraz zmienili mi kontakt na 11 November.
  • Odpowiedz
@heliwave: Niestety nie mogę sprzedać Ci gotowca, bo nie znam Twojej sytuacji. U mnie stan faktyczny rozmijał się ze stanem deklarowanym - tracking info - mocno zweryfikowane vs. stanowisko GB. Musisz zebrać do kupy fakty ze swojej strony i ściemy z supportu GB a później poinformować o tym, iż w przypadku braku konkretnej odpowiedzi rozważasz poinformowanie organów ścigania, jeżeli sytuacja się oczywiście do tego kwalifikuje. Jeżeli tylko termin Ci się
  • Odpowiedz
Po eskalacji sporu w PayPal w którym życzyłem sobie zwrot 100% kasy, bez wcześniejszego uzgodnienia ze mną dostałem takiego maila:
Dear xxx,
Thank you for placing your order with gearbest.
We have reshipped your order out and here is the new shipping information
The delivery information
customers: xxxxx
  • Odpowiedz
@gobogg: Wątpię w to, żebyś na tym skorzystał bo jak do skorzystania to oni są pierwsi, daj znać co z tematem. Moją też wysłali powtórnie i nie uzgadniałem nic takiego z nimi. Przez PayPal nie kupowałem...
  • Odpowiedz