Wpis z mikrobloga

Mirki mamy sygnały, że pewna forma przesyłki nazwana na naszej stronie EU Registered (poczta Austriacka) jest mało skuteczna i zdarzają się sytuacje, że poczta ta gubi nasze paczki.

Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o takie komentarze w tym wpisie).

Po zebraniu wszystkich zamówień zbadamy sprawę i postaramy się wynagrodzić każdemu tą nieprzyjemną sytuację, która oczywiście nie powstała z naszej winy, ale bierzemy też za nią odpowiedzialność.

Tym samym po rozwiązaniu problemu usprawnimy wysyłkę z naszego magazynu HK i znajdziemy innego przewoźnika, który nie doprowadzi znów do takich sytuacji.

#gearbest
  • 421
  • Odpowiedz
Order number: WW1710191005466259
Tracking Number: 5987080927

zamówione: 19.10.2017, ostatnia zmiana statusu: 7.11.2017 (ponoć "has shipped"), ale to jest EU Express.
  • Odpowiedz
Ja pierdziele myślałem że tylko mi nie doszedł mój xiaomi a tu widze niezły deal wymyślili, płacisz całość oddają połowę i wal się ( ͡º ͜ʖ͡º) bo nie mamy Pańskiego płaszcza, co pan zrobisz?
  • Odpowiedz
Order number: W1711181310302390
tracking number: 5997169181
Eu express i czekam od 19.11.2017 . na stronie sklepu nigdy nie zmienil sie status przesylki ... prosilbym o wsparcie , bo i mi oferuja 50 % ...
  • Odpowiedz