Wpis z mikrobloga

Mirki mamy sygnały, że pewna forma przesyłki nazwana na naszej stronie EU Registered (poczta Austriacka) jest mało skuteczna i zdarzają się sytuacje, że poczta ta gubi nasze paczki.

Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o takie komentarze w tym wpisie).

Po zebraniu wszystkich zamówień zbadamy sprawę i postaramy się wynagrodzić każdemu tą nieprzyjemną sytuację, która oczywiście nie powstała z naszej winy, ale bierzemy też za nią odpowiedzialność.

Tym samym po rozwiązaniu problemu usprawnimy wysyłkę z naszego magazynu HK i znajdziemy innego przewoźnika, który nie doprowadzi znów do takich sytuacji.

#gearbest
  • 421
  • Odpowiedz
Miałem zamawiac Mi Note 2 z GB, cena bardzo atrakcyjna, ale jak widze co się tu dzieje to dałem sobie spokój. Myślałem, ze dotyczy to tylko poczty austryjackiej, ale jak DPD ginie też, a konkretnie nie nadają w ogóle paczek i 60 dni przeciągaj to dałem sobie spokój. Poczekam na 11.11 i z Ali z kuponami może uda się wyrwać w trochę wyzszej cenie, ale z gwarancją w Allianz i na 100%
  • Odpowiedz
Ja również swego czasu zamówiłem w pytę rzeczy na GB, a teraz to jest jakieś nieporozumienie. Zamówiłem Mi Max 2 za 854 zł i oddzielnie case'a oryginalnego za 60 zł, case doszedł a telefon wisi gdzieś w Austrii lub w ogóle nie został wysłany, ja rozumiem problemy itp. sprawy, ale umywać ręce i przeciągać sprawy do 60 dni to już przegina. Dla mnie to już koniec zakupów w tym sklepie. Nie polecam
  • Odpowiedz
Po 60 dniach dostałem opcje ponownej wysyłki przez 'flat rate shipping'. Jak to wygląda z waszego doświadczenia? Dochodzi? VAT tradycyjnie 50% szans czy inaczej?
  • Odpowiedz
Cześć, to i ja się dołączę, dwa miesiące i paczka podobno w Wiedniu.
Order No.:W1708230651272408
Shipment number: RT002519195AT
  • Odpowiedz
Nie, żadnego ubezpieczenia. Płatność Przelewy24. Tylko grzeczna rozmowa z supportem cały czas i wykazałem że np Poczta Austriacka nigdy paczki nie otrzymała + dałem linka do dyskusji tutaj.
  • Odpowiedz
Cześć,
Paczka nie dotarła od dwóch miesięcy. GearBest umywa ręce bo nie było ubezpieczenia.
Order No.:W1709061420000812
Tracking Number: RT002593068AT
Shipping method: Europe Registered
Tracking info było dostępne przez jakiś czas, aktualnie brak "Sorry, your shipping information has not updated yet!"
  • Odpowiedz
Dzisiaj też dostałem odpowiedź, że tylko połowę mi zwrócą, bo nie było ubezpieczenia. GearBest Polska o co tu chodzi? Brak śladów paczki u AustrianPost, brak jakichkolwiek dowodów, że zostały one wysłane.
  • Odpowiedz
@GearBest_Polska Co za oszuści! Najpierw cały czas, że paczka wysłana, że spokojnie, bo idzie, tydzień temu to samo, a jak już "deadline" się skończył to "The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control." To są po prostu ZŁODZIEJE i wyłudzacze pieniędzy. Inwestując taką sumę co wyciągnęli na cokolwiek - już są do przodu. A że ludzie mają zamrożone pieniądze to ich to wali.
Zbierałem
  • Odpowiedz
@GearBest_Polska: Po 60 dniach miał być zwrot pieniędzy, a jednak zwracają w połowie lub co najwyżej w większej części (w moim przypadku 120USD, później 170USD, a zapłaciłem około 240USD). Wcale nie dziwię się koledze wyżej, bo to jest jawne wyłudzanie pieniędzy.

"The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control." Tą samą formułkę otrzymałem i to jest chore, to znaczy co wysłali czy nie
  • Odpowiedz