Wpis z mikrobloga

@cobytuzjesc: to nie jest takie proste, bieg masz inny rodzaj wysiłku który trwa cały czas, na rowerze masz różne tempo, podjazdy, itp. Tez zalezy jak szybko biegasz jaki puls, ^^. Pulasomerr w sumie najlepiej oddaje Olę kcal spaliłes bo monitoruje twój puls
Z resztą na rowerze zrobisz dobry podjazd pod górę to tez nie wytrzymasz 30min . ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@cobytuzjesc: Bo jak nie biegasz i ogranizm nie jest przyzwyczajony to biegasz na bardzo dużym pulsie. A na rowerze masz zdecydowanie większą możliwość dostosowania prędkości do możliwości - czyli możesz dłużej wykonywać aktywność i nie męczyć się tak.

Ale wydaje mi się że spalisz więcej podczas biegu 30 min, chyba że wolno biegasz ;) Jak patrzysz na samo Endo to to jest baaardzo poglądowe.
@cobytuzjesc nie znam się ale się wypowiem bo gdzieś na necie czytałem.

Podobno bez pulsometru liczenie czegokolwiek można sobie o kant utwardzonej teściem dupy rozbić. Z taką ilością danych to jest tylko całkowicie poglądowe.

Od kiedy biegasz? Znów podobno do biegania trzeba się przygotować. Na rowerze milion razy łatwiej zrobić więcej/dłużej z jego specyfiki jak kolega wyżej napisał. A bieganie trzeba wyćwiczyć.

Do tego teren, warunki zewnętrzne i wewnętrzne których czyste endo
@Lacing: @Solitary_Man: @dzikiwonsz: dzięki za odpowiedź. No tak się składa że podczas jazdy rowerem nie wale w #!$%@? i nawet jak zjeżdżam z górki to wrzucam niższy "bieg" żeby czuć opór - wtedy palą mnie uda ale to takie nawet przyjemne powiedziałbym. Nie odczuwam wtedy po nawet 2h takiego styrania. Bieganie faktycznie angażuje już wszystko - wtedy nie czuje ze jakaś konkretna część ciała mi pracuje, ale zmęczenie "wszystkiego"