Aktywne Wpisy
Cześć, przychodzę do Was z następującym problemem. Od paru miesięcy jestem w związku ze znacznie młodszą dziewczyną. Jestem jej pierwszym chłopakiem. Ona 20 lvl, ja 26 lvl. Dziewczyna jest uzależniona od atencji oraz Instagrama. Poznaliśmy się przez neta, gdzie szukała związku jednak później się okazało, że do niego nie dojrzała. R#######em ją na pierwszym spotkaniu, dobra w łóżku, bardzo zdolna i pracowita. Kiedyś było super, teraz ona się dystansuje, mało pisze, spotykania

kuba-rozpruwa +31
Wyobraźcie sobie co się tu będzie działo jak dotrze do nas fala Ukraińców z PTSD po wojnie. Armagedon będzie xD ciekawe ilu nowych seryjniaków nie będą w stanie złapać.
#limanowa
#limanowa

Mirki nie znam się na javascripcie, a mam pewien skrypt obliczeniowy. Rzecz w tym, że chcę go odpalić z poziomu pythona (odpalić skrypt z danymi i wczytać zwrócone dane). Próbowałem coś to ruszyć, ale stanęło na tym, że zainstalowałem sugerowane na paru stronach PyV8 i koniec. Ktoś coś cokolwiek wie?
Skrypcik: http://pastebin.com/DmRwgZf0 (trochę brzydki, ale tak mi pobrało z githuba :/)
A jeśli nie rozumiesz czegoś i stanąłeś wcześnie to podrzuć linki do stron z których korzystałeś i napisz czego nie rozumiesz to Ci ktoś wyjaśni.
Korzystam z 1 i z 2
Problem z tym, że dokumentacja do PyV8 jest znikoma i nie mam co z tym zrobić. Póki co kod w pythonie wygląda tak http://pastebin.com/V7yuWWex jednak wychodzi błąd, najprawdopodobniej ze względu na brak podanych wartości argumentów. I tu się pojawia problem, gdyż to jak je podać, to już trudno gdziekolwiek znaleźć :/
Błąd:
@kk475: tak na pierwszy rzut oka to:
ctxt.eѵal(open("jquery-1.10.2.min.js"))powinno być
Komentarz usunięty przez autora
Ok, dodałem i wychodzi na to, że skrypt nie działa bez stronki.
Traceback (most recent call last):
File "skrypt.py", line 5, in
ctxt.eѵal(open("jquery-1.10.2.min.js").read())