Wpis z mikrobloga

@vieniasn: U mnie po wifi z ich routera czasami ma 60 z umowy, ale w sumie rzadko. Na kablu praktycznie nic nie mam, co nie zmienia faktu, że 10 po wifi to chyba jednak bardzo słaby wynik i do tego te przerwy kilka razy na dzień.
@vieniasn: w zeszłym tygodniu ze 3 razy się kontaktowałem, a wczoraj zadzwoniła pani z propozycją przejścia na 200 mbs za dodatkowe 6 zł. Powiedziałem jej, że dla mnie nie ma różnicy w prędkości niedziałającego internetu XD Dzięki za cennik.
@pogop: ja mam z Asty i średnio jakaś awaria jest raz na miesiąc, więc to u Ciebie to to nie jest normalnie, zadzwoń do nich. Ja mam 120 Mb/s i tyle jest rzeczywiście. Z resztą po wifi bardzo mocno zwalnia często. U mnie na kompie jest 120, a na lapku już 30 Mb/s, także wifi tez ogranicza, możesz mieć też router który ogranicza, możliwości jest dużo
@pogop: Vectra to mega gówno. Wcześniej miałem przez dobre 10 lat UPC i byłem bardzo zadowolony. Teraz Vectra z przymusu i wieczorami często są problemy. Do tego z dupy oferta kanałowa. Zależy mi głównie na sporcie (więc Canal+). Płącę w #!$%@? siana a np za polsat sport HD czy nsport HD każą płacić dodatkowo 20zł (co jest tym bardziej dziwne, że kanały w HD mogę oglądać przez Internet a przez dekoder
@pogop: mieszkasz w Pile czy w okolicach? jak w Pile to bardzo dziwne, że masz straty, możę nie odczuwam tma jakiś drastycznych spadków nie ściąam nic 24h na dobę, a do grania w zupełności wystarczy. Aczkolwiek uważaj na tańsze warunki, nie zapominaj że serwis jak jest jakaś awaria to przyjezdza w chwile, nie wazne czy piatek/sobota czy niedziala noc. w Vectrze czy UPC na serwis będziesz czekał o wiele dłużej.

Powinieneś