Wpis z mikrobloga

@Selcouth: Chłopie, ojciec ma do pracy 4 kilometry, wakacje to jakieś dłuższe trasy i sam w aucie od nowości z 94 roku #!$%@?ł 380 tysięcy kilometrów. W benzynie. Więc takie sprowadzone z Niemiec + jeżdżone tutaj to co, wierzysz, że ma 170kkm?
Ja w swoim dieslu robię korekty między przeglądami aby nie było, że mój diesel robi więcej niż 5000km rocznie.
@Selcouth: w 2011 sprowadzony z przebiegiem 250 000 - 300 000 km, skręcone na 100 000 km i teraz na cepiku ma te 140 000 km .... ogólnie te 1.6 to pancerne silniki, ale dostać je w dobrej cenie z niskim przebiegim jest prawie nie możliwe .... a zza granicy to #!$%@? jakiś cud musi być, że to tylko tyle miało przejechane, chyba, że czołg po nim przejechał to i przebieg
@Selcouth: szukałem kiedyś ze znajomym octavi II z tym silnikiem, tylko nie za 7 500 zł ale za prawie 25 000 zł i przez pół roku nie było żadnego auta żeby miało mniej niż 300 000 km i było w dobrym stanie do kupienia jak na te pieniądze ( ͡° ͜ʖ ͡°), bo albo #!$%@? km i skręcony licznik, albo powypadkowe z małym przebiegiem i silnikiem do
@Selcouth nie wiem czemu się uparłeś na niski przebieg ale to niemal niemożliwe przy 20 letnim aucie. Ja mam 10 latka z przebiegiem 570kkm i jeździ jak trzeba. Zobacz na mobile.de co się sprzedaje i otwórz oczy.
@Paviarotti: Ojciec mówi, że on chce 1.2 i bez klimy, bo się będzie psuło ( ͡° ʖ̯ ͡°) Tak naprawdę te wyposażenie dla mnie to luksus, hehe ;) Silnik 1.6 to dobra podstawa do zagazowania, dlatego takie szukamy.

@Stulejusz_Wielki: No patrzyłem i czasami ładne golfiki po 150tys :D
@Selcouth: Ta ale tam trzeba zaznaczyć jeszcze czy od handlarza czy prywatnego. Szwagier kiedys kupił bmw 316 z niskim przebiegiem ale tu się #!$%@?ł bo auto faktycznie mało jeździło i więcej stało przez co do wymiany połowa gumowych elementów w zawieszeniu bo się zastały.
Kumpel pojechał do niemiec bo b5 polifta z przebiegiem 130kkm od prywaciarza a prywaciarzem okazał się turek, który na siebie rejestrował auta i sprzedawał dalej. #!$%@?ł w
@Selcouth: no chyba, że tak to luksus :) jeśli chodzi o czwórki to z wyposażenia, które warto mieć: trójramienna (nie plastikowa jak czteroramienna) kierownica, klima (obojętne czy manual czy climatronic), fotele inne niż basis (polifty, jakieś specjalne edycje, sportowe), ESP (chociaż to niekoniecznie, ale super sprawa) i grzane tyłki (ale też niekoniecznie). O elektryce szyb nie mówię, bo to chyba standard normalnego podróżowania.

@Stulejusz_Wielki: czasy klepania golfów z tego roku
@Selcouth pamiętaj, że tego co mniej na ulicach kupisz w lepszym stanie jak te oklepane golfy czy vw. Albo dołóż 300k i kup coś nowego xd.
Ale na poważnie to popatrz nad citroenem c5, franzucy mają złe opinie jednak do jakiego warsztatu nie pojedziesz to zawsze będzie stało coś z vag.