Wpis z mikrobloga

Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis, może tutaj ze 4 plusy dostanę, tak wygląda obecnie projekt nad którym intensywnie pracuję. Część graficzna gry #!$%@? jest już w 95%, teraz robię kolejne poziomy, mam już 11/46, niedługo będę dodawał nowe mechaniki i ficzery. Może macie jakieś ciekawe pomysły jak fajnie urozmaicić grę o coś więcej niż tylko bieganie i skakanie?

No a potem to już tylko monetyzacja, jakaś analityka żeby inwigilować graczy ( ͡ ͜ʖ ͡), usuwanie błędów, marketing, jakaś publiczna beta, a po tym wszystkim zostanie mi te słynne 10% więc będzie już z górki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pozdrówki.
--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 344 dni.

#odzeradogamedevelopera #gamedev
TadeuszSynZygmunta - Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis, może tutaj ze...
  • 107
  • Odpowiedz
@LooZ: tak. no ale nie ty będziesz tę grę reklamował prawda? Jesteś marketingowcem żeby wiedzieć co się ściągnie? Prawda jest taka że rynek mobilny jest nieprzewidywalny, ale nikt nie chce grać w trudne gry. wieć tu imo op trafił w niszę prostą platformówką obsługiwaną jednym palcem. Jakiś fajny trailer może nawet mamona wydana w reklamę i jakoś pójdzie.
Każdy ma prawo oczekiwać hajsu za swoją produkcję. ba każdy ma prawo
  • Odpowiedz
@arczer: Jak gra jest porządnie zrobiona i w miarę ładnie wygląda to się rozniesie, zobacz sobie niedawno wydane super cat tales.
@robin_caraway: Kiedyś zrobię na pewno xD

postanowiłem się podzielić wiedzą

@LooZ: Spójrz na swój pierwszy komentarz i powiedz jaka "wiedza" z niego płynie? Zwykłe #!$%@? się w stylu wypokowym.
  • Odpowiedz
Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis,


@TadeuszSynZygmunta: No i bardzo dobrze zrobili. Platformówka, która nie wybiłaby się nawet w "tamtych czasach". Widzę, że znalazłeś sposób na sukces, pikselowa grafika (bo artu brak), kilka sprawdzonych pierdół od lat 90 i fajnie, gra zrobiona. Teraz trzeba promować na wykopie, bo jesteś wykopowiczem to każde gówno przejdzie. Nie rozwijasz się.
  • Odpowiedz
@TadeuszSynZygmunta: Eee? Czyli tak odbierasz krytykę? Byłem pod wrażeniem tego jak szybko zrobiłeś pierwszą grę i jaki był rezultat, a teraz tak traktujesz niepochlebne opinie? No to fajnie, powodzenia życzę. Pomogę ci. Ego przerosło umiejętności zatrważająco szybko.
  • Odpowiedz
@oiio: Tak traktuję gównokrytykę, nie wymieniłeś konkretnie żadnej wady mojej gry, stwierdzasz ze 100% pewnością że gra jest #!$%@? i nie wybiłaby się w nawet w latach 90 (nie wiem skąd ten wybór, czemu nie lata 80 chociażby xD) i twierdzisz że promuję się na wykopie i porównujesz moją twórczość do gówna. Na koniec stwierdzasz że się nie rozwijam jakbyś cokolwiek wiedział o mnie i mojej pracy w gamedevie i
  • Odpowiedz