Wpis z mikrobloga

Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis, może tutaj ze 4 plusy dostanę, tak wygląda obecnie projekt nad którym intensywnie pracuję. Część graficzna gry #!$%@? jest już w 95%, teraz robię kolejne poziomy, mam już 11/46, niedługo będę dodawał nowe mechaniki i ficzery. Może macie jakieś ciekawe pomysły jak fajnie urozmaicić grę o coś więcej niż tylko bieganie i skakanie?

No a potem to już tylko monetyzacja, jakaś analityka żeby inwigilować graczy ( ͡ ͜ʖ ͡), usuwanie błędów, marketing, jakaś publiczna beta, a po tym wszystkim zostanie mi te słynne 10% więc będzie już z górki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pozdrówki.
--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 344 dni.

#odzeradogamedevelopera #gamedev
TadeuszSynZygmunta - Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis, może tutaj ze...
  • 107
@LooZ: Tym razem się z tobą zupełnie nie zgodzę, zrobiłem swoją pierwszą grę na appstore i dostałem feature + grę tygodnia na toucharcade. Zarobiłem bardzo dużo i do dzisiaj wpada pieniądz więc nie masz racji. Tymi wpisami raczej deprymujesz, lepiej jest jednak coś robić niż usiąść i płakać. To takie gadanie, że "oooo w latach 90 na przewrocie to można było zarobić, dzisiaj to już nie da rady".

Gra @TadeuszSynZygmunta wygląda
@piru: Komentarz był krótki, nie odnosił się do niczego konkretnego i jest totalną bzdurą. Inaczej zareagować nie potrafiłem biorąc pod uwagę fakt że takie komentarze pojawiają się regularnie pod każdym wpisem. Reszta dyskusji to już rzucanie ogólnikami na podstawie doświadczeń wyniesionych z pracy w dużej firmie połączone z frazami typu "mobile is dead". Gdzie tu niszczenie argumentami skoro nawet ich nie ma?

@StraznikAlkoholu: Na razie chce jak najszybciej skończyć te
@piru:

co Ty #!$%@? xD Przecież @LooZ napisał tylko, że w 2017 roku platformówki nikogo nie interesują, na co stwierdziłeś


Ogólnie to się zgadzam (częściowo), ale nie musiał tego pisać w taki cyniczny sposób jak w swoim pierwszym komentarzu.