Wpis z mikrobloga

Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis, może tutaj ze 4 plusy dostanę, tak wygląda obecnie projekt nad którym intensywnie pracuję. Część graficzna gry #!$%@? jest już w 95%, teraz robię kolejne poziomy, mam już 11/46, niedługo będę dodawał nowe mechaniki i ficzery. Może macie jakieś ciekawe pomysły jak fajnie urozmaicić grę o coś więcej niż tylko bieganie i skakanie?

No a potem to już tylko monetyzacja, jakaś analityka żeby inwigilować graczy ( ͡ ͜ʖ ͡), usuwanie błędów, marketing, jakaś publiczna beta, a po tym wszystkim zostanie mi te słynne 10% więc będzie już z górki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pozdrówki.
--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 344 dni.

#odzeradogamedevelopera #gamedev
TadeuszSynZygmunta - Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis, może tutaj ze...
  • 107
@Damian1998: tak, jak mówi @oiio: i jak sam zauważyłeś, ta część rynku jest zapchana, jak pół roku temu clickery, 3 kwartały klony flapiberda, 2 lata temu citybuildery, tym jest indie dev, żeby terafić w coś jak ludzie od symulatorów, od klonów dwarf fortres i t d, być w czymś pierwszym i zrobić coś dobrze.
@TadeuszSynZygmunta Jako osoba związana z T-Bull'em przychylam się chociaż częściowo do tego co wspominał @Looz (nie zgadzam się z tym że rynek umiera). Dzisiaj takie gry powstają masowo. Są różne sposoby na zarobek, my jak wspomniano m.in. wydajemy dużo gier, chociaż z miesiąca na miesiąc są też dłuższe i lepsze projekty. Ale ja nie o tym.
Jeśli robisz gry dla siebie jak to wspominasz, nie dla obrzydliwych pieniędzy lecz by godnie żyć,
@LooZ: Niektórym ciężko zrozumieć, że licencjonowana i promowana gierka od nintendo, albo na licencji nawet jakby była słaba to się sprzeda. Słaby marian, słaba zelda i dobra podobna gra? Będzie sprzedaż 1000 do jednego. Trzeba naprawdę stworzyć coś fantastycznego, żeby w oklepanych ramach się wybić ponam marki i to nawet nie te nintendowskie już, ale chociażby ponad firmy które puszczają gry seriami rocznie po kilkadziesiąt. No ale nie, hip hop, paczcie,
#!$%@?ąc od gównoburzy - to zabawne, jak łaska wykopków na pstrym koniu jeździ - jeszcze pół roku temu za screeny z takich samych indie-guwno-mobile gierek, mirki były w stanie plusować na sam szczyt gorących, a dzisiaj już fala się odwróciła i kurde pszypau. Zawsze twierdziłem, że jak już robisz gry dłużej niż miesiąc, to powinieneś aspirować wyżej, a na pewno nie w stronę pixelartowych copypast. Dlatego nawet mi cię nie żal (
@sharaquss: Ja gównoburzy żadnej robić nie chciałem. Kojarzyłem, że colega op chce zostać gamedevem, to poinformowałem go, że platformówki nikogo. Tak jak się przekonałem, że gry dla dzieci #nikogo jakieś 6 lat temu, kiedy wydałem swoją pierwszą gierkę na AppStore. Cieszyłbym się, gdyby ktoś mnie wtedy o tym poinformowałem, zanim wydałem ostatnie pieniądze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@sharaquss: No odpisuję tylko, bo wolę mieć pozytywny wkład w społecznosć gamedevu, a nie jakieś afery uczyniać. A tu widzę co jeden to mądrzejszy i lepiej wie co tam w mobilkach, bo przeczytał na reddicie, a ja nie wiem, bo przecież tylko pracuję albo gadam z ludźmi, którzy na mobilkach obracają setki tysięcy miesięcznie.

A co Exiled, to szkoda gadać, szkoda strzępić... zbiorę się niedługo i coś opiszę pod tagiem.
Siedzę w tej branży od lat, zatrudniam ludzi, realizuje zlecenia i "coś" o tym wiem, postanowiłem się podzielić wiedzą, ale widzę, że nie jest potrzebna.


@LooZ: nie jest potrzebna wiec #!$%@? z tymi swoimi złotymi radami.

@TadeuszSynZygmunta: nie wiem skąd tyle hejtu tutaj xD gra prawie skończona, zostało zaprojektować levele a typy piszą żeby zarzucić projekt w ktory jest gotowy w 90% xD moze zazdrość że coś zrobiłeś? Serio nie
@loczyn: czyli nie masz nie tylko kompetencji do tego żeby krytykować tego gościa, ale nie masz w ogóle żadnych kompetemcji. Tak wiec cytujac ciebie:

zastanów się nad tym jak się zachowujesz

Nara
czyli nie masz nie tylko kompetencji do tego żeby krytykować tego gościa, ale nie masz w ogóle żadnych kompetemcji. Tak wiec cytujac ciebie:


@TurboDynamo: Mam mózg i oczy, nie trzeba nic więcej mieć, żeby dojść do wniosku, że:
1. gra jest nudna i wtórna
2. tego jest miliard i więcej
3. nie reprezentuje nic
4. auto nie przyjmuje krytyki
5. jego ego lata gdzieś w okolicach Saturna
Ej @loczyn zapamiętaj słowa @TurboDynamo

Jeśli nie tworzysz fantastycznych projektów to się nie odzywaj. Jak ci kiedyś poduszka powietrzna jebnie w twarz, to czy producent nie ma prawa powiedzieć "a jakie ty zrobiłeś poduszki cwelu?" A co by było gdybyś zatruł się pierogami w knajpie i wymiotował? Stałby nad tobą i pisał "A jakie ty pierogi zrobiłeś #!$%@??". I chcesz to biedny spuścić, nie działa - jaką ty spłuczkę zrobiłeś w swoim
@oiio:

Jak ci kiedyś poduszka powietrzna jebnie w twarz

A co by było gdybyś zatruł się pierogami w knajpie i wymiotował?

Oba argumenty są nieadekwatne do przytoczonej sytuacji bo słaba gra powoduje co najwyżej jej odinstalowanie w krotkim czasie. Nie powoduje wypadków samochodowych jak strzelająca poduszka ani nie powoduje zatrucia pokarmowego jak źle przygotowane jedzenie. Oba argumenty nie pasują do tej sytuacji więc nie są argumentami. Jedyne co pokazałes tymi zdaniami