Wpis z mikrobloga

[03/99] - Dzień czwarty
TL:DR:
Bug się rodzi ( ͡º ͜ʖ͡º)
Dziś wyznawcy prawosławni mają Boże Narodzenie. Wesołych Świąt.

Wpis wcześniej niż zwykle bo czas się rozerwać i wyjść do #kino na #film #assassinscreed bo premiera a różne opinie słyszałem.

Dziś, kontynuowałem pisania swojej super mega fajnej gry, aż tu nagle wpadł mi do głowy fajny pomysł do czego mogę wykorzystać canvas, wersja tego czegoś nie nadaje się jeszcze do pokazu, więc usiadłem dalej do pisania gry ale zanim to chciałem zobaczyć swoje zmiany co wcześniej napisałem ale ich nie sprawdzałem. Uruchamiam grę, wszystko na pozór wygląda ok aż tu nagle:

BUG:
Po śmierci wszystko zaczyna przyśpieszać, stałe dalej są takie same, próbowałem debugować wszystko, jak na razie bez rezultatu. Na razie jestem zmuszony zostawić to na później dla zainteresowanych 188 - 230 jest nowa część, która powoduje dziwne przyśpieszanie. Może ktoś kiedyś się z czymś takim spotkał?
Link do wersji z BUGiem - http://bit.ly/2i1g1pO

Pozostało:
- dodanie preload assetów
- dodać asset postaci
- dodać assety przeszkód (2-3)
- poprawić detekcję
- dodanie poziomu trudności
- dodanie wyboru ilości przeciwników
- dodanie ekranu powitalnego
- dodanie instrukcji na starcie
- refactor (tydzień po skończeniu reszty)

Link do działającej wersji - http://bit.ly/2hXCns2
#100daysofcodemz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MegaZU0: Z tego co zrozumiałem z dokumentacji to setInterval() działa w nieskończoność. I za każdym razem jak umierasz dokładasz kolejne setInterval(), przez co funkcja najpierw wywołuje się 30 razy na sekund, 60, 90, itd. Musisz kasować setInterval() za każdym razem jak tworzysz nową grę. Ale ponieważ nie piszę w JS to jest tylko strzał w ślepo.
  • Odpowiedz