Polecają może mirki coś odnośnie ogólnej architektury aplikacji webowych? Nie musi koniecznie odnosić się do springa, ale byłoby to spore ułatwienia.
Brakuje mi też w sumie takich akademickich podstaw w niektórych sprawach, więc jakby ktoś miał jeszcze coś w stylu "spring/webdev dla debili" to byłoby fajnie.
@michalion: Startuję z projektem od zera a nie mam doświadczenia z pracą w springu od 0. Umiem cośtam napisać w springu, znam jakieśtam mechanizmy, zasady działania, spring security itp, ale czuję jakbym miał po prostu kilka puzzli z zajebiście dużej układanki.
@coll: Spoko, mam to samo. Zanim cokolwiek zaczniesz pisać w czymkolwiek, miej jakiś zarys architektury projektu. Przeanalizuj funkcjonalności - może da radę zamiast zwykłej warstwowej arch, zastosować mikroserwisy? Osobiście uważam, że projekt trzeba zaczynać z mapą funkcjonalności, to analizować/przekształcać w proces (ileś operacji jedna po drugiej), i wtedy szukać części wspólnych :)
@michalion: Architekturę jako taką mam ogarniętą i przedyskutowaną z kimś, kto siedzi w branży już kilka lat. Muszę to tylko teraz zobrazować, bo niestety/na szczęście nei robię tego projektu sam
Chciałbym oficjalnie NAPLUĆ z tego miejsca na każdego któremu nie chcę się dziś iść na #wybory nie zależnie od tego na kogo by zagłosował. Oczywiście podwójnie chciałbym OPLUĆ tych którym się dziś nie chcę iść ale będą pisać o polityce na mirko regularnie.
Zaplusuj jeśli nie pobrałeś karty do referendum. Głosowałem chwilę po 7 rano i podobnie jak ja udziału w referendum odmówiła co druga osoba :) #polska #wybory #wydarzenia #chwalesie
Polecają może mirki coś odnośnie ogólnej architektury aplikacji webowych? Nie musi koniecznie odnosić się do springa, ale byłoby to spore ułatwienia.
Brakuje mi też w sumie takich akademickich podstaw w niektórych sprawach, więc jakby ktoś miał jeszcze coś w stylu "spring/webdev dla debili" to byłoby fajnie.