Wpis z mikrobloga

boże, myślałem, że epoka kamienia łupanego już wyszła ze szkół. Czy ci nauczyciele, którzy pokończyli studia w latach 80-90 muszą wymrzeć, żeby w szkołach nauczano czegoś nowszego?


@rrdzony: gdyy umieli cokolwiek, choćby pisać proste skrypty lub robić coś za co ktoś zapłaci to by dawno już pracowali za lepsze pieniądze w 'biznesie', a tak to zostają nauczycielami.
@xetrov: przede wszystkim nie każdy chce być programistą, poza tym nie każdy informatyk to programista. Niektórzy są np nauczycielami informatki.
@passivolange: @spawncamping-ninja: @rrdzony: Informatyka to nie jest programowanie, informatyka to dziedzina dużo szersza i moim zdaniem bardzo dobrze że w szkole średniej nie ma tak wyspecjalizowanej wiedzy bo nie od tego jest szkoła średnia. Akurat żeby poznać że jest coś takiego jak pętla czy instrukcja warunkowa. A do
@rrdzony: Dołączona dokumentacja powinna stanowić wzór dla innych edytorów/dokumentacji. Działające przykłady, które można było skopiować bezpośrednio z opisu funkcji robiące dokładnie to, czego się szukało. Nie to co np. MSDN, w którym można znaleźć wszystko, o ile ma się kilkanaście dni na czytanie elaboratu o tym co robi dana funkcja.
@TurboDynamo nie lepiej się uczyć od razu składni C? W tym momencie większość języków jest oparta na tym schemacie, sam język jest jeszcze wykorzystywany, w przeciwieństwie do Pascala który jest językiem wymarłym. Uczyłem się go niestety w liceum, w życiu mi się on jeszcze nie przydał i nie zanosi się na to by jednak tak się stało. To tylko zniechęca dzieciaki do nauki programowania wg mnie