Wpis z mikrobloga

LUDZIE! JESTEM ZAŁAMANY!

Załamany poziomem niektórych specjalistów od języka (angielskiego, polskiego, jeden człon).
Dostajemy na #grajpopolsku maila w sprawie naboru.
W tytule maila ładnie: Tłumaczenie gry - filolog.
W treści:

"Zainteresowałem się waszym projektem ponieważ zajmujecie się tłumaczeniem gier, natomiast ja lubię stare oraz nie wymagające tytuły i chętnie pomogę w tłumaczeniu takich gier. Aktualnie studiuję ale jestem już po ukończonych studiach licencjackich z filologii angielskiej więc myślę że mogę się przydać." Ładnie ogólnie (ogólnie, już nie będę na tym etapie się czepiał, ale oko widzi wszystko :D).


No to delikwent dostaje próbkę, czasu na jej zrobienie tyle co każdy (48 godzin) no i czekam.
Nie wrzucam tu treści maili, w których kandydat pisze o trudnościach z próbką, bo nie są one najważniejsze.
W końcu dostaję tłumaczenie razem z taką wiadomością:

"Ok, w tygodniu nie mam w ogóle czasu dlatego podrzucam to co zdążyłem przetłumaczyć w weekend. Z góry mówię że nie poświęciłem dużo czasu na sprawdzanie dlatego wysyłam to co mam, jeśli Ci się nie spodoba mogę wysłać poprawioną wersję w weekend, moje inne, ważniejsze obowiązki nie pozwalają mi zrobić tego wcześniej. Wysyłam tylko i wyłącznie polską wersję bez angielskiej ponieważ muszę lecieć na uczelnię, tak jak wyżej napisałem mogę wysłać "sformatowaną, piękną i pachnąca" wersję w następny weekend jeśli chcesz.

PS: Próbka jaką wysłałeś jest na prawdę nafaszerowana idiomami i metaforami, głównie slangowymi. Musze przyznać że nie było łatwo :)"


Przypominam - filolog, po licencjacie (zdążyłem go namierzyć jeszcze w necie, udziela korepetycji, studiuje (z jego profilu na FB): International Business w Katowicach.

Odpisałem:

"Dzięki za wiadomość i plik.

Pewnie wolałbyś wiedzieć już teraz, co i jak, więc od razu mogę napisać, że (nawet pomijam format nadesłanego pliku) niestety nic z tego nie będzie. Rozumiem pośpiech, itd.