Wpis z mikrobloga

@imamonster od siebie mogę powiedzieć:
Pierwsze sprawdź czujnikiem drzwi/blotniki od samego spodu (na zdjęciach niby nie wygląda źle) ale warto sprawdzić bo walka z rdza to walka przegrana
Bujnac go na boki, sprawdzić czy szybko wraca do "sztywności"
Kierunki pociągnąć wajche do połowy jak skrzeczy do naprawy jest włącznik od awaryjnych (mała rzecz a jak się zepsuje to masz dzień niemilosiernych nerwów)
Olej i tak ci nic niestety nie powie.
Pojeździć po
@imamonster: Zobacz czy silnik dobrze trzyma obroty jałowe na zimnym i ciepłym, czy nie skacze czy nie szarpie. Popatrzy czy nie jest ulany jakoś mocno, jeśli będzie miał wyciek z silnika od strony podszybia to się nie przejmuj, one lubią tam cieknąć jednocześnie w tym samym miejscu posłuchaj czy nie nic nie hałasuje. Jest tam łańcuch który łączy wałki, jeśli hałasuje to jest do roboty - podstawa do negocjacji.
Posłuchaj jak