Aktywne Wpisy
![whitewolfik](https://wykop.pl/cdn/c3397992/whitewolfik_ExtV782DF2,q60.jpg)
whitewolfik +239
Dzisiaj byłem w sądzie w sprawie #sluzebnoscwolfika i wygląda na to, że wkrótce poznamy finał. Sąsiad z polem obok mojego nie dogadał się z gminą w kwestii wyceny pod drogę i nie sprzedał spornego fragmentu, także drogi nie ma. Dowiedziałem, się że został powołany kolejny biegły na potrzebę wyceny służebności poprowadzonej przez pole sąsiada zgodnie z mpzt aż do fragmentu, który sprzedałem gminie. Na rozprawie mój adwokat miał tylko jeden wniosek -
![whitewolfik - Dzisiaj byłem w sądzie w sprawie #sluzebnoscwolfika i wygląda na to, że...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/36cfd54665a965c420c04dcea0dea9b252d7495a3cf4b065367c76cfde272267,w150.jpg?author=whitewolfik&auth=fd43086017c706a7f4788dce99420ea1)
źródło: PXL_20240527_075846468.MP
Pobierz![analna_dewastatorka](https://wykop.pl/cdn/c0834752/a4352e155dc2fa7ab10d2fb070e72e87788da2f7e2d4aa4ab84aa8d643d11674,q60.jpg)
nazywałabym syna Fabian
Mirki mam problem - kupiłem obiektyw samyang 14mm w x-kom.pl półtora roku temu i pół roku temu oddałem go na gwarancję.
Obiektyw jest w serwisie gwarancyjnym od 5 miesięcy po czym teraz na słuchawce facet powiedział mi, że gwarancja już nie obowiązuje i że niestety nie naprawią mi tego obiektywu i mam pisać zażalenie.
Pomoże ktos?
#pytanie #prawo #konsument #xkom #kiciochpyta #zalesie #fotografia #reklamacja
źródło: comment_SmsS5nZXIpq0TTzPgqM1pYKg6rnmIWlN.jpg
Pobierz@Jurigag: z tego co wiem, ma jakieś serwisy. poza tym, w jaki sposób xkom miałby zrealizować rękojmie do której ma ustawowy obowiązek? to już ich problem co z tym zrobi. najpewniej wysłaliby do serwisu zewnętrznego na własną odpowiedzialność.
Podam jeszcze paragraf do moich wcześniejszych spostrzeżeń.
@Jurigag: dlatego nazwałem to unikaniem przepisów jakie nakłada ustawa na sprzedawcę. każdy zdrowo myślący człowiek, który niezbyt zna się na prawie (w skali kraju to prawie nikt się nie zna), myśli w taki sposób - jak chcesz skorzystać
@x-kom: 5 miesięcy nie potrafiliście ogarnąć sprawy i nagle dostajecie sraczki bo ktoś inbe na wypoku kręci? Może klienci powinni ten portal traktować jak oficjalny kanał do komunikacji z wami?
@Jurigag
Gwarantem dla towaru sprzedawanego w sklepie jest sklep i to na nim ciąży obowiązek usunięcia usterki w ciągu 24miesiecy zgodnie z prawem UE jeśli towar sprzedano osobie fizycznej.
Towar sprzedawany przez producenta może być sprzedawany X-KOMowi na innych warunkach niż X-KOM sprzedaje użytkownikom indywidualnym.