Wpis z mikrobloga

Korzystał ktoś może z Mac OS'a jako drugiego systemu na PC pod programowanie na iOS'a?
Chodzi mi tutaj o przeniesienie swojego projektu z Unity na Windowsie do Unity na Mac OS'ie, zbudowanie aplikacji i możliwość używania XCode na takim systemie.

Ktoś coś?

#gamedev #ios #mac #unity #unity3d #programowanie
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Bauzzer: mniej więcej, myślałem o zakupieniu najnowszej wersji systemu z oficjalnego sklepu apple'a i odpaleniu go przez wirtualną maszynę. Chciałem wiedzieć czy może ma ktoś tutaj jakieś doświadczenie w tym temacie :D
  • Odpowiedz
@kamcc: Kiedyś próbowałem zrobić coś podobnego - niestety MacOS nie działa dobrze na wirtualnej maszynie. (był mocno niestabilny). Ostatecznie rozwiązałem to tak, że zakupiłem używanego Maca Mini (jakbyś szukał to patrz na te starsze, czyli 2011 mid lub 2012 late - w nich możesz dodać 2 dysk i więcej RAM - do 16 GB, w nowszych modelach już tego nie ma) - jest to najtańsze urządzenie z MacOS, ale spokojnie
  • Odpowiedz
@kamcc: Jeśli dobrze pamiętam, to kolejne wersje XCode miały ograniczenia co do systemu, na którym będą mogły być uruchomione. Obecna wersja XCode uruchomi się na MacOS Sierra i na OS X El Capitan. Musisz sprawdzić, czy ten Mac Mini, który masz na myśli jest wspierany przez któryś z tych systemów. (MacOS Sierra wspiera Maci Mini od wersji mid 2010, natomiast OS X El Capitan od wersji early 2009).
Ja zakupiłem
  • Odpowiedz