Wpis z mikrobloga

@NajwyzszaFormaSztuki: Co do schodzenia na kolano na ADV z kostką to się średnio zgadzam. Próbowałem na swoim Explorerze nawet nie z kostką a oponami 80/20 i przód lubił sobie odjeżdzać. Na kostce tylko pozycja z enduro. Ale na dobrych drogowych oponach to oczywiście dużym ADV da się spokojnie przytrzeć kolano nie wyglądając przy tym jak małpa zwisająca z bananowca ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@TheWujo: @NajwyzszaFormaSztuki: z chęcią bym poczytał, jak wygląda prawidłowa postawa na adwenczur-enduro w stylu XT660R/XT660Z i tak dalej. W supermoto bynajmniej nie pochylają ciała "w zakręt", tylko wręcz przeciwnie. Pytanie brzmi - jaka technika zapewnie optymalną przyczepność itd. na asfalcie przy większych prędkościach, bo w terenie sprawa jest dosyć jednak jasna.
  • Odpowiedz
@Pantokrator: "Just your body position. The same basic principals apply whether you’re riding a tourer, standard or even an ADV bike. Heck, hanging off can even keep a dual sports’ knobbies happy. Less lean angle at a given speed makes any type of bike safer and faster."
Z linka powyżej :)
  • Odpowiedz
@Pantokrator: Chłopie jak Ty postępów nie robisz to normalnie strach, się rozpirzysz od takiego myślenia i tylko głupie wpisy po Tobie zostaną.
Minimalizowanie przechyłu to nie jest wcale dobry pomysł, w ogóle nie o to chodzi.

W terenie po prostu nie ma się jak zwiesić do wewnętrznej, bo by urwało kolano, to raz.
Supermoto może asfalt przejść z tradycyjnym zwisem do wewnętrznej jak każde moto to dwa.
Z racji konstrukcji
  • Odpowiedz
@Gixaar wszystko pięknie i mądrze, ale po cholerę ten ton? Musisz się dowartościować, czy jak?
Zadawanie pytań to głupota? Dopytywanie się "a czemu tak" to pewnie też idiotyzm. I jeszcze ten tekst o braku postępów, fajnie poznać jasnowidza.
  • Odpowiedz
@Gixaar Nikt się jeszcze nie rozwalił przez zadawanie pytań o aspekty teoretyczne. Jak chcesz, to się napinaj do woli, szczerze mówiąc, to myślałem, że wcześniejsze agresywne ataki w twoim wykonaniu to były jednak aberracje wywołane frustracją czy kacem, a tu proszę, jednak okazuje się, że pan motocyklista po prostu uważa, że jak ktoś chce wiedzieć więcej, to należy obrzucić go śmierdzącą substancją.
  • Odpowiedz