Wpis z mikrobloga

1. Bądź kasjerką w sklepie budowlanym
2. Zły pracodawca wprowadza tablety z możliwością oceny pracy przez klienta
3. Wpadnij na pomysł stulecia godny członków Mensy - obróć tablet ekranem do siebie i "niepostrzeżenie" klikaj sobie sama 5/5
3.5. system oszukany, kolejne zwycięstwo ciemiężonego pracownika nad złym pracodawcą
4. Przychodzi klient który zauważa co robisz
5 - 1 Real
6. Klient przychodzi znowu, z uszczelką za 1,19 PLN
7. odwraca tablet i klika "1/5"
8. Punkty 6 i 7 powtarzają się sześć razy w przeciągu 10 minut
9. Nakrzycz na klienta i wezwij kierownika sklepu
10. Kierownik odchodzi na bok i rozmawia z klientem
11. "Hehe ale go załatwiłam guwniarza, co mi będzie klikał"
12. Kierownik przychodzi za 10 minut
13. "Pani zmiana na dzisiaj już się kończy, proszę przyjść w czwartek po wypowiedzenie"
14. Płacz i klnij na pracodawcę na cały sklep.

Ja nie wiem jak ktoś może być taką amebą umysłową, żeby myśleć że to się nie wyda. Tylko co ja teraz zrobię z sześcioma uszczelkami?
#truestory #januszebiznesu #logikarozowychpaskow
  • 91
  • Odpowiedz
@r5678: przeraża mnie twoje olewactwo i naiwność. oczywiście, że nie straciła tej pracy bez powodu - straciła ją bo oszukiwała swojego szefa... co jest w tym trudnego do zrozumienia?
  • Odpowiedz
@Philip_Melrose: ale ta zarzutka słaba, nawet mi Ciebie nie zal xD zaden normalny pracodawca nie powie "prosze przyjsc w czwartek po wypowiedzenie". Czemu? Bo w czwartek rano to pracownik przyjdzie ale...

  • Odpowiedz
@Philip_Melrose: co te różowe to ja nawet nie wiem ( ͡º ͜ʖ͡º)
A dla Ciebie piwko... a nie ten portal ( )
Oczywiście znajdą się ludzie, którzy powiedzą, że zrujnowałeś życie biednej kobiecie (ʘʘ)
  • Odpowiedz
@Philip_Melrose: Ostatnio kliknąłem 1/5 za czystość w manufakturze w Łodzi i w Ikei.
I biegiem uciekłem bo a nuż się alarm włączy i będą chcieli się dowiedzieć co mi się nie podobało.
Nie było alarmu :(
  • Odpowiedz
@MojHonorToWiernosc: to nie jest do konca prawda. Ustawa nie zmusza sprzedawcow do przyjmowania zerotow towarow zgodnych z umowa kupionych w sklepie stacjonarnym. Jest to jedynie dobra wola sprzedawcy i zarowno termin jak informe ustala on. Moze takze zwyczajnie zwrotów nie przyjmowac
  • Odpowiedz
@Philip_Melrose: tutaj to chyba bardziej #logikaniebieskichpaskow, rozumiem jakieś upomnienie, może zabranie premii ale żeby od razu kogoś wyrzucić z takiego błahego powodu? A później znowu przyjmować nowego, szkolić itd bo pracownica sobie klikała oceny, to niemalże jakby wynosiła połowę utargu dziennie, karygodne
  • Odpowiedz