Wpis z mikrobloga

1. Bądź kasjerką w sklepie budowlanym
2. Zły pracodawca wprowadza tablety z możliwością oceny pracy przez klienta
3. Wpadnij na pomysł stulecia godny członków Mensy - obróć tablet ekranem do siebie i "niepostrzeżenie" klikaj sobie sama 5/5
3.5. system oszukany, kolejne zwycięstwo ciemiężonego pracownika nad złym pracodawcą
4. Przychodzi klient który zauważa co robisz
5 - 1 Real
6. Klient przychodzi znowu, z uszczelką za 1,19 PLN
7. odwraca tablet i klika "1/5"
8. Punkty 6 i 7 powtarzają się sześć razy w przeciągu 10 minut
9. Nakrzycz na klienta i wezwij kierownika sklepu
10. Kierownik odchodzi na bok i rozmawia z klientem
11. "Hehe ale go załatwiłam guwniarza, co mi będzie klikał"
12. Kierownik przychodzi za 10 minut
13. "Pani zmiana na dzisiaj już się kończy, proszę przyjść w czwartek po wypowiedzenie"
14. Płacz i klnij na pracodawcę na cały sklep.

Ja nie wiem jak ktoś może być taką amebą umysłową, żeby myśleć że to się nie wyda. Tylko co ja teraz zrobię z sześcioma uszczelkami?
#truestory #januszebiznesu #logikarozowychpaskow
  • 91
  • Odpowiedz
@MojHonorToWiernosc: > Jeżeli to nie zarzutka to możesz oddać bo masz 14dni na oddanie towaru

Nie, nie ma 14 dni na oddanie towaru. Sklep może nawet nie przyjmować zwrotów.
Ten termin obowiązuje WYŁĄCZNIE na zakupy w sieci.
  • Odpowiedz
@turemka: Co nie zmienia faktu że pewnie zakupy zrobił w jakimś popularnym sklepie gdzie jeżeli towar nie był używany to oddadzą pieniądze. Ja zrobiłem tak z kafelkami i nie miałem żadnego problemu, oddawałem jeden karton zapakowany fabrycznie i od ręki dostałem pieniądze.
  • Odpowiedz
@turemka: Stacjonarne sklepy oczywiście nie mają obowiązku przyjmowania zwrotów, ale praktycznie chyba każdy market budowlany umożliwia zwroty produktów w nienaruszonym stanie. Taki np. Leroy Merlin to nawet ma bezterminowe zwroty, sam tak raz skorzystałem z tego po wielu miesiącach od zakupu.
  • Odpowiedz
@r5678: Nie bez powodu tylko pisałem już wyżej. Chociażby oszukiwanie pracodawcy - załóżmy że masz pracownika który ma kontakt z klientami. Z firmy masz informacje jaki on jest dla nich dobry itp. a w rzeczywistości okazuje się że jest chamem i robi twojej firmie złą opinię. Tutaj jest podobnie, z tym że z powodu kasjerki nie zrezygnowałbym z zakupów. Gdyby nie było powodu to by nie było i sytuacji i posta.
  • Odpowiedz
@r5678: @paruweczka: Bez powodu? Dał jej 6 szans, żeby się ogarnęła i odwróciła ekranik tak jak trzeba. Co zrobiła? Wiedząc, że robi źle nakrzyczała na niego i wezwała kierownika xDD No czy ktoś 1. tak bezczelny i 2. tak głupi zasługiwał na tą pracę i stracił ją bez powodu? Nie sądzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz