Wpis z mikrobloga

Mirki z tagu #agd pomóżcie w wyborze sprzętu do zabudowy i pralki..
Zmywarka: 60 cm i do 1500 zł. Obecnie mam electrolux 5 letni i nie jestem zadowolony. Naczynia po myciu są mokre i nie domywa.
Pralka: rozsądną w kwocie 1000-1200 zł. Ważne by miała 1200 obr.
Piekarnik: wstępnie mam wybrany model amica z linii in - eb622ba. Do 1500 zł, zimne drzwi, teleskopy. Ważne żeby dobrze i równo piekł. Szkoda ze nie ma takich jak 3w1 @solgaz ale po prostu z funkcją piekarnika, faktycznie najczęściej używamy jednego poziomu.
Płyta indukcyjna: tu jestem zielony a chciałbym model trwały boosterem, rozpoznawaniem szerokości garnka/patelni i łączonymi polami(przynajmniej jednym takim), suwak. Wybrałem wstępnie amica in 6544 istb.
Jaka lodówka do zabudowy ok. 170 cm do 2500 zł?wiadomo ze dobrze i tanio przycebulić ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • 15
via Android
  • 0
@FenkSzui Amice wybrałem bo mam piekarnik, pralkę płytę gazowa i tylko iskrownik w płycie poszedł a tak to bez problemu. Serwis do pralki tez przyjechał (akurat wezwanie było bezpodstawne) bez problemu także akurat o to się nie obawiam. Żona ma tylko trochę obiekcje co do wypiekania w piekarniku ale to był jakiś model za 900 zl
Obecnie mam electrolux 5 letni i nie jestem zadowolony. Naczynia po myciu są mokre i nie domywa.


@Siman: Może można w ustawieniach zmywarki ustawić intensywność suszenia. Spróbuj też zwiększyć ilość poboru płynu do naczyń (ma wpływ na suszenie) i soli (wpływa na mycie).
Jak koniecznie chcesz nową zmywarkę to tylko Bosch/Siemens.

Wybrałem wstępnie amica in 6544 istb.


Polecałbym raczej IN6544ICST. Ta płyta dodatkowo steruje pracą okapu jak się ma odpowiedni model.
@Siman: Może można w ustawieniach zmywarki ustawić intensywność suszenia. Spróbuj też zwiększyć ilość poboru płynu do naczyń (ma wpływ na suszenie) i soli (wpływa na mycie).

Jak koniecznie chcesz nową zmywarkę to tylko Bosch/Siemens.