Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +311
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
tangens_kutangens +126
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

Zmywarka: 60 cm i do 1500 zł. Obecnie mam electrolux 5 letni i nie jestem zadowolony. Naczynia po myciu są mokre i nie domywa.
Pralka: rozsądną w kwocie 1000-1200 zł. Ważne by miała 1200 obr.
Piekarnik: wstępnie mam wybrany model amica z linii in - eb622ba. Do 1500 zł, zimne drzwi, teleskopy. Ważne żeby dobrze i równo piekł. Szkoda ze nie ma takich jak 3w1 @solgaz ale po prostu z funkcją piekarnika, faktycznie najczęściej używamy jednego poziomu.
Płyta indukcyjna: tu jestem zielony a chciałbym model trwały boosterem, rozpoznawaniem szerokości garnka/patelni i łączonymi polami(przynajmniej jednym takim), suwak. Wybrałem wstępnie amica in 6544 istb.
Jaka lodówka do zabudowy ok. 170 cm do 2500 zł?wiadomo ze dobrze i tanio przycebulić ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■