Wpis z mikrobloga

Ta sama wizka co tydzień temu, ale tym razem wersja "chodzona" po mieszkaniu, wersja nocna i dzienna.
Wiem, 7 min - jak ktoś nie jest zainteresowany wersją dzienną i chce zobaczyć tylko oświetlenie to 3:10 ;)

Miałem małe problemy z nagraniem tego materiału, nawet gdy w wersji dziennej było 60 fps, po nagraniu OBS/W10 Screen Capture (XBOX) wyglądało jakby było 20-25fps. Tak w nocnej scenie faktycznie było około ~25-30fps (dynamiczne oświetlenie) ale na moim komputerze wyglądało całkiem dobrze.


Główna wizka
Wersja 360
Wersja chodzona

#blender #grafika3d #ue4 #unrealengine Jak komuś się mój spam nie podoba, to #sirgornmodeluje można na czarno ( ͡° ʖ̯ ͡°)
sirgorn - Ta sama wizka co tydzień temu, ale tym razem wersja "chodzona" po mieszkani...
  • 12
@Drakalen: tak to jest jak się bierze za budowę mieszkania nie będąc architektem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Dzięki, ale chciałbym zacząć już nowy projekt (a najlepiej pracę :P) z tą wiedzą którą nabyłem przy robieniu tego - a sporo się tego nazbierało ;)
@Bone_: jeśli chodzi o optymalizacje byłby to strzał w 10tkę (ba, większość dziennych wizek ma białe tło, przez co okna wyglądają jak "prześwietlone"), ale ciężko by było zrobić (przynajmniej nie mój poziom) że po podejściu do okna wyglądałoby spoko.
@sirgorn:
Wyglada jakbys mial w post procesie ao dodane, wywal to. A jak nie masz to popracuj nad odleglosciami miedzy fotonami, skala swiatla, jakoscia.

Z directionala zmiejsz light shafty bo boli.
Foliage na zewnatrz to kupa, sorry ale tak to wyglada. Wywal to i dodaj jakis dobrze dopasowany obrazek i masz klimat lepszy niz z tym "czyms".

Nie boj sie dodac wiecej poligonow. Widac kanciastosc na modelach, ue4 lyka poligony, wiec
@Banks: ciekawe uwagi, wyglądasz na kogoś kto się zna, więc je zanotuje :) serio, nie sądziłem, że ten foliage tak źle wygląda, testowałem jakiegoś hdra to według mnie wychodziło dużo gorzej.

@Banks: mam już ten tutorial w zakładkach - musiałbym projekt od nowa stawiać, albo coś pokombinować, bo po przeniesieniu do 4.13 (zależało mi na sequence) lightmass się dużo dłużej robił + dziwne cienie na łączeniu mebli powstały ;)

@kubako: Blender -> Export FBX (to mój sposób, można też do innych formatów) -> Import UE4 - as simple as that ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Najwięcej zajmuje samo modelowanie w blenderze i zrobienie tekstur.