Aktywne Wpisy
mrocznapszczola +21
Do Polski powoli zbliża się kryzys w zatrudnieniu. Polacy myśleli że tak jak nieruchomości tak samo i ich pensje będą rosły w nieskończoność razem ze stałym kursem euro/dolar. Szkoda tylko że niektórzy nie podumali i zapomnieli skojarzyć, że Polska jest atrakcyjna dla inwestorów głównie przez tanią siłę roboczą. Wszystkie dynamiczne Arki i Beatki w pseudo korpo biurach za niedługo będą musieli przyjąć do wiadomości, że AI w połączeniu z Hindusem jest tańsze
uncle_freddie +96
Wędrująca ręka Thurama w poszukiwaniu tego, czego Interowi dzisiaj brakuje
MIRROR: https://streambug.org/cv/8e1140
#mecz #meczgif #ligamistrzow
MIRROR: https://streambug.org/cv/8e1140
#mecz #meczgif #ligamistrzow
Wiem, 7 min - jak ktoś nie jest zainteresowany wersją dzienną i chce zobaczyć tylko oświetlenie to 3:10 ;)
Miałem małe problemy z nagraniem tego materiału, nawet gdy w wersji dziennej było 60 fps, po nagraniu OBS/W10 Screen Capture (XBOX) wyglądało jakby było 20-25fps. Tak w nocnej scenie faktycznie było około ~25-30fps (dynamiczne oświetlenie) ale na moim komputerze wyglądało całkiem dobrze.
Główna wizka
Wersja 360
Wersja chodzona
#blender #grafika3d #ue4 #unrealengine Jak komuś się mój spam nie podoba, to #sirgornmodeluje można na czarno ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Dzięki, ale chciałbym zacząć już nowy projekt (a najlepiej pracę :P) z tą wiedzą którą nabyłem przy robieniu tego - a sporo się tego nazbierało ;)
Wyglada jakbys mial w post procesie ao dodane, wywal to. A jak nie masz to popracuj nad odleglosciami miedzy fotonami, skala swiatla, jakoscia.
Z directionala zmiejsz light shafty bo boli.
Foliage na zewnatrz to kupa, sorry ale tak to wyglada. Wywal to i dodaj jakis dobrze dopasowany obrazek i masz klimat lepszy niz z tym "czyms".
Nie boj sie dodac wiecej poligonow. Widac kanciastosc na modelach, ue4 lyka poligony, wiec
Masz: https://ue4arch.com/ue4archs-unreal-engine-4-lighting-workflow-part-1/
a jak nadal nie bedzie Ci dobrze dzialac to napisz do mnie, chętnie pomoge
Dlubaj cokolwiek, zawsze warto :)
Najwięcej zajmuje samo modelowanie w blenderze i zrobienie tekstur.