To musiało w końcu nastąpić, taxówkarze #!$%@? pierwszy samochód #uber w #warszawa skopane drzwi, urwane listwy i klamka. Groźby karalne, próba wyciągnięcia kierowcy z auta.
Zawsze patologia rosła wraz ze wzrostem liczby ludzi zajmujących się tym zawodem, najgorzej było na początku lat dziewięćdziesiątych, po uwolnieniu zezwoleń i puszczeniu wszystkiego na żywioł.
@lakfor: No i teraz jest lek na tą patologię. Uczciwe przewozy, czysto, uprzejmie, miło, tanio i nowocześnie. Nie można tam oszukiwać, po przejeździe pełna informacja z trasa kosztem kilometrami i dokładnymi danymi kierowcy z możliwością oceny. I TAK TO POWINNO WYGLĄDAĆ!
@lakfor: Mam to w dupie. Ważne że ja - klient - nie jestem okradany. Znam paru kierowców ubera i zarabiają całkiem dobrze, nie narzekają bynajmniej. I nie okradają przy tym klientów. Zrozum to. Taksówkarz jest DLA klienta a nie odwrotnie. To klient ma wybór, czy woli chama który go oszuka czy ubera gdzie pojedzie tanio i nowocześnie.
@blubi_su: Ty się dobrze czujesz? Ciekawy jestem co powiesz o ich uczciwości jak ci ubezpieczenia komunikacyjnego nie wypłacą, bo okaże się, że przewoźnik "zapomniał" wykupić polisę dla zarobkowego przewozu i zostaniesz z pozwem z powództwa cywilnego w ręku, zamiast odszkodowania. Jako ciekawostkę ci powiem, że żaden takiego nie płaci, żeby ubezpieczyć trzeba mieć wpis Taxi w dowodzie, ups...
A co jeśli niszczycie samochód legalnemu kierowcy który ma licencję ale nie chce być złotówą?
@L3stko: Problem polega na tym, że nie ma takich, to raz, bo skoro ma licencję to jest złotówą, a prowizja? To proste chodzi o jej wysokość, to ona decyduję o opłacalności, w uberze jest tak duża, bo wszystko jest nielegalne, legalnej taksówce po prostu jej nie naliczysz, bo zabrałbyś ostatnie pieniądze taksówkarzowi to dwa. Uber to
@lakfor: Nie dostrzegasz tylko jednego, taxi nie miałoby żadnych problemów z uberem gdyby mieli inne standardy, gdyby samochody były super czyste, byliby do przesady uprzejmi i nigdy nie robili wałków, nie mieliby żadnego problemu z uberem ani żadną inną firmą. Uber wygrywa głównie przez obsługę klienta a nie przez ceny.
@lakfor: Od dziś każdy kierowca z licencją jeśli zrobi najmniejsze wykroczenie w ruchu drogowym zostanie zgłoszony na policję. Jeśli licencja jest tak ważna to styl jazdy będzie weryfikowany. Brak kierunkowskazu przy zmianie pasa ruchu -mandat, najechanie na linie ciągła-mandat.
Jeśli chodzi o bezbłędność wskazywania lewy czy nie lewy, to kiedyś w ciągu jednego dnia doprowadziliśmy do "podrzucenia" 22 lewusów na określone parkingi prosto pod samochody ITD.
Inspektorzy, funkcjonariusze Policji byli w szoku, stwierdzili wtedy, że oni nie są w stanie przeprowadzić takiej akcji, bo nie mają zielonego pojęcia jak ich rozpoznać, o logistycznej sprawności nie wspominając. Naprawdę byli pod wrażeniem, bo ich akcje bez naszego udziału, kończyły się z reguły jednym,
Ja w mojej branży płacę 30% prowizji dla Apple, czyli co - oni dzi
ałają nielegalnie?
@L3stko: Umknęło ci, że to inna branża? A koszty paliwa? A zus? A amortyzacja? Tu są sztywne ramy, prowizja taka jest możliwa tylko dlatego, że NIE PŁACĄ podatków, bo są podoklejani, do firm, które za rozliczanie ich na 1/16 etatu biorą prowizję i w rezultacie nikt nie płaci podatku,
@tamto-to-tamto: Złotówy coraz bardziej mnie #!$%@?ą, a później się dziwią że ludzie nie chcą jeździć z tymi bandytami i złodziejami... Od dziś zaczynam wszystkich znajomych i rodzinę namawiać na korzystanie z Ubera.
@artyan: Twoj wpis plusuja cierpy albo ich rodziny. Jeżdżę dużo uberem i pytałem często o te akcje i każdy kierowca potwierdził ze uber zwraca koszty z nawiązka
Warunkiem współpracy z Uberem jest działalność gospodarcza więc płacą ZUS i podatki. Jakie 1/6 etatu? Na dg? A nawet gdyby 1/6 etatu to co to ma do podatku? Podatek płaci się od dochodu a nie od formy zatrudnienia. Dramat
Jeśli masz wiedzę, że ktoś z Ubera unika fiskusa to zgłoś to.
O braku paragonów pisałem w kontekście taksówek gdzie to jest nagminne. W Uberze nie otrzymuje się paragonu bo rozliczenie jest przez
Dobra kiedy posiadanie zioła (te z apteki to można w #!$%@? wsadzić jedynie) przestanie być tu karane albo przynajmniej przestanie być skutkowane psim tańcem z przeszukaniem i dołkiem? #sejm #wykopjointclub
#taxi #patologiazmiasta
I TAK TO POWINNO WYGLĄDAĆ!
No teraz to cię poniosło, ktoś ich okrada a oni mają iść do niego do pracy?
Nie idą do ubera bo uber pobiera 25% prowizji!!!
@blubi_su:
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@blubi_su: Ty się dobrze czujesz? Ciekawy jestem co powiesz o ich uczciwości jak ci ubezpieczenia komunikacyjnego nie wypłacą, bo okaże się, że przewoźnik "zapomniał" wykupić polisę dla zarobkowego przewozu i zostaniesz z pozwem z powództwa cywilnego w ręku, zamiast odszkodowania.
Jako ciekawostkę ci powiem, że żaden takiego nie płaci, żeby ubezpieczyć trzeba mieć wpis Taxi w dowodzie, ups...
Komentarz usunięty przez moderatora
@lakfor: no ja #!$%@?, straszne. A mój szef też bierze prowizje od zleconych mi aplikacji do napisania. Oszukuje!
Skoro są ludzie, którzy wykonują kursy i oddają prowizję to musi im się to opłacać.
A co jeśli niszczycie samochód legalnemu kierowcy który ma licencję ale nie chce być złotówą? Przeprosicie i podacie sobie rękę? Jesteście rakiem.
@L3stko: Problem polega na tym, że nie ma takich, to raz, bo skoro ma licencję to jest złotówą, a prowizja? To proste chodzi o jej wysokość, to ona decyduję o opłacalności, w uberze jest tak duża, bo wszystko jest nielegalne, legalnej taksówce po prostu jej nie naliczysz, bo zabrałbyś ostatnie pieniądze taksówkarzowi to dwa. Uber to
Inspektorzy, funkcjonariusze Policji byli w szoku, stwierdzili wtedy, że oni nie są w stanie przeprowadzić takiej akcji, bo nie mają zielonego pojęcia jak ich rozpoznać, o logistycznej sprawności nie wspominając. Naprawdę byli pod wrażeniem, bo ich akcje bez naszego udziału, kończyły się z reguły jednym,
@lakfor: złotówa to stan umysłu
Genialna logika. Ja w mojej branży płacę 30% prowizji dla Apple, czyli co - oni działają nielegalnie?
Uber to prowizja dla świetnie
ałają nielegalnie?
@L3stko: Umknęło ci, że to inna branża? A koszty paliwa? A zus? A amortyzacja? Tu są sztywne ramy, prowizja taka jest możliwa tylko dlatego, że NIE PŁACĄ podatków, bo są podoklejani, do firm, które za rozliczanie ich na 1/16 etatu biorą prowizję i w rezultacie nikt nie płaci podatku,
Jaki paragon? Pogieło cię do reszty,
Jeśli masz wiedzę, że ktoś z Ubera unika fiskusa to zgłoś to.
O braku paragonów pisałem w kontekście taksówek gdzie to jest nagminne. W Uberze nie otrzymuje się paragonu bo rozliczenie jest przez