Wpis z mikrobloga

Zawsze patologia rosła wraz ze wzrostem liczby ludzi zajmujących się tym zawodem, najgorzej było na początku lat dziewięćdziesiątych, po uwolnieniu zezwoleń i puszczeniu wszystkiego na żywioł.
@lakfor: No i teraz jest lek na tą patologię. Uczciwe przewozy, czysto, uprzejmie, miło, tanio i nowocześnie. Nie można tam oszukiwać, po przejeździe pełna informacja z trasa kosztem kilometrami i dokładnymi danymi kierowcy z możliwością oceny.
I TAK TO POWINNO WYGLĄDAĆ!
Jakby złotówy miały odrobinę honoru to przesiadły by się na ubera


No teraz to cię poniosło, ktoś ich okrada a oni mają iść do niego do pracy?
Nie idą do ubera bo uber pobiera 25% prowizji!!!

@blubi_su:
@lakfor: Mam to w dupie. Ważne że ja - klient - nie jestem okradany. Znam paru kierowców ubera i zarabiają całkiem dobrze, nie narzekają bynajmniej. I nie okradają przy tym klientów. Zrozum to. Taksówkarz jest DLA klienta a nie odwrotnie. To klient ma wybór, czy woli chama który go oszuka czy ubera gdzie pojedzie tanio i nowocześnie.
Uczciwe przewozy,


@blubi_su: Ty się dobrze czujesz? Ciekawy jestem co powiesz o ich uczciwości jak ci ubezpieczenia komunikacyjnego nie wypłacą, bo okaże się, że przewoźnik "zapomniał" wykupić polisę dla zarobkowego przewozu i zostaniesz z pozwem z powództwa cywilnego w ręku, zamiast odszkodowania.
Jako ciekawostkę ci powiem, że żaden takiego nie płaci, żeby ubezpieczyć trzeba mieć wpis Taxi w dowodzie, ups...
Nie idą do ubera bo uber pobiera 25% prowizji!!!


@lakfor: no ja #!$%@?, straszne. A mój szef też bierze prowizje od zleconych mi aplikacji do napisania. Oszukuje!

Skoro są ludzie, którzy wykonują kursy i oddają prowizję to musi im się to opłacać.

A co jeśli niszczycie samochód legalnemu kierowcy który ma licencję ale nie chce być złotówą? Przeprosicie i podacie sobie rękę? Jesteście rakiem.
A co jeśli niszczycie samochód legalnemu kierowcy który ma licencję ale nie chce być złotówą?


@L3stko: Problem polega na tym, że nie ma takich, to raz, bo skoro ma licencję to jest złotówą, a prowizja? To proste chodzi o jej wysokość, to ona decyduję o opłacalności, w uberze jest tak duża, bo wszystko jest nielegalne, legalnej taksówce po prostu jej nie naliczysz, bo zabrałbyś ostatnie pieniądze taksówkarzowi to dwa. Uber to
@lakfor: Nie dostrzegasz tylko jednego, taxi nie miałoby żadnych problemów z uberem gdyby mieli inne standardy, gdyby samochody były super czyste, byliby do przesady uprzejmi i nigdy nie robili wałków, nie mieliby żadnego problemu z uberem ani żadną inną firmą. Uber wygrywa głównie przez obsługę klienta a nie przez ceny.
Jeśli chodzi o bezbłędność wskazywania lewy czy nie lewy, to kiedyś w ciągu jednego dnia doprowadziliśmy do "podrzucenia" 22 lewusów na określone parkingi prosto pod samochody ITD.

Inspektorzy, funkcjonariusze Policji byli w szoku, stwierdzili wtedy, że oni nie są w stanie przeprowadzić takiej akcji, bo nie mają zielonego pojęcia jak ich rozpoznać, o logistycznej sprawności nie wspominając. Naprawdę byli pod wrażeniem, bo ich akcje bez naszego udziału, kończyły się z reguły jednym,
Problem polega na tym, że nie ma takich, to raz, bo skoro ma licencję to jest złotówą


@lakfor: złotówa to stan umysłu

To proste chodzi o jej wysokość, to ona decyduję o opłacalności, w uberze jest tak duża, bo wszystko jest nielegalne


Genialna logika. Ja w mojej branży płacę 30% prowizji dla Apple, czyli co - oni działają nielegalnie?

Uber to system haraczu od nielegalnych taksówek.


Uber to prowizja dla świetnie
Ja w mojej branży płacę 30% prowizji dla Apple, czyli co - oni dzi


ałają nielegalnie?

@L3stko: Umknęło ci, że to inna branża? A koszty paliwa? A zus? A amortyzacja? Tu są sztywne ramy, prowizja taka jest możliwa tylko dlatego, że NIE PŁACĄ podatków, bo są podoklejani, do firm, które za rozliczanie ich na 1/16 etatu biorą prowizję i w rezultacie nikt nie płaci podatku,

Jaki paragon? Pogieło cię do reszty,
Warunkiem współpracy z Uberem jest działalność gospodarcza więc płacą ZUS i podatki. Jakie 1/6 etatu? Na dg? A nawet gdyby 1/6 etatu to co to ma do podatku? Podatek płaci się od dochodu a nie od formy zatrudnienia. Dramat

Jeśli masz wiedzę, że ktoś z Ubera unika fiskusa to zgłoś to.

O braku paragonów pisałem w kontekście taksówek gdzie to jest nagminne. W Uberze nie otrzymuje się paragonu bo rozliczenie jest przez