Wpis z mikrobloga

#pc #steam #greenlight #grafika #gry #2ds #voxele #gamedev #rozrywka #programowanie

Hej!

Wiele razy kibicowałem mirkom wrzucających swoje gierki, dzisiaj przyszła kolej na mnie ;)

Kilka tygodni temu z trójką znajomych wzięliśmy udział w "game jamie". Temat był przewrotny więc i gierka powstała przewrotna ;) Ostatnio dopracowaliśmy to co powstało w 42 godziny i wczoraj wystartowaliśmy na Greenlight'cie.

Wiemy że temat gry jest kontrowersyjny i może wywoływać mieszane uczucia, ale proces tworzenia to był prawdziwy spontan i spory ubaw, wiec proszę nie traktować tytułu serio ;)

Będę wdzięczny za wszelkie komentarze, i te pozytywne i te mniej przychylne ;)
Jeżeli komuś przypadnie na tyle że zaowocuje to votem na GL, będziemy jeszcze bardziej wdzięczni ;)

Strona na Greenlicie:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=727708576

W linku poniżej znajdziecie oryginalnego "builda" z game jamu w którego można pograć:
http://intensiveexposure.com/downloads/TaGiweraJeNabito.zip
  • 19
na razie muszę rozczarować, achievementów brak :) GL ma dać odpowiedź czy warto rozwijać.
Na razie robimy kolejne levele, achivki są na liście.

edit.

Włąśnie dostąłem odpowiedź od kumpla że achivki są już zaimplementowane :)
@halfsquad: Złapałbyś więcej plusów dając gifa, albo filmik pod tym wpisem ;)
Mi się zarówno temat gry bardzo podoba jak i modele. Mocno się napracowałeś nad nimi (modelami), to widać.

Pytania:
1. Sam to robisz?
2. Ile już czasu pracujesz nad tą grą?
3. Jak dużo lokacji masz w grze?
4. Ile modeli (około) stworzyłeś do tej gry?
@Prophet1111: dzięki za zainteresowanie - masz rację, dałem ciała...

pyt:
ad. 1
tak jak wspomniałem, jest nas czwórka (ja - grafik, i trzech programistów)

ad. 2
gra powstała na 48 godzinnym "game jamie", została dobrze odebrana, więc doszliśmy do wniosku że warto było by dokończyć i pochwalić się gdzieś dalej. Przez ostatnie 2 tyg, pracowaliśmy prawie codziennie wieczorami.

ad. 3 w tym momencie są trzy lokacje, będą dorabiane kolejne.

ad. 4
@halfsquad: Dzięki za odpowiedź.
Faktycznie, późno było i nie doczytałem z tymi czterema osobami ;)

Co do pytania czwartego:
- Bardziej chodziło mi o wszystkie modele, także o te tworzące świat dookoła ;)
- Animować model z Magica Voxel możesz w darmowym Blenderze, chociaż domyślam się, że zmieniać tego już nie będziecie (szczególnie, że całkiem fajnie Wam to wyszło)