Aktywne Wpisy

Shoujiki +198
Nie ma bardziej wnerwiającego youtubera niż ten pyzaty i wiecznie niezadowolony obżartus xD chłop co potrafi zachwycać się kebabem z psa albo pleśniejącą zapiekanką z serem z proszku, ale daj mu do zjedzenia coś co nie jest chemicznie podrasowane w 100% i kosztuje więcej niż 20 pln to zjedzie ci interes ¯\(ツ)/¯ a jego fani podobny poziom, śmianie się z gwiazdek michelin, bo naklejka muala lepsza :DD beka bo Wojek zjadł burgera
źródło: IMG_2209
Pobierz
pciem +80
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

Mam kod z taką funkcją:
<?phpfunction a($x, $y){
return 1 + $x + $y;
}
echo a();
Co się wydarzy kiedy wywołam a() bez wymaganej liczby parametrów? Fatal error, prawda? Nieprawda: https://eval.in/562142
Czy tak było zawsze? Jest możliwość zmienienia tego zachowania w konfiguracji php? PHP 5.x.
@thecar: tak
@hajs86: @pitu120: ale deklaracją może być tylko klasa, interfejs, array albo callable. Dopiero od PHP 7 można używać prymitywów typu int, string.
@thecar: