Wpis z mikrobloga

@majlo1985: klik
@MercedesBenizPolska: Jakbym się spiął to może i bym mógł tylko po co? :) Nie potrzebuję na razie tak dużego samochodu, a siedziałem i w jednym i w drugim i jakiejś drastycznej przepaści w jakości nie ma. Szczerze mówiąc to co jest w trójce porównując z segmentem też nie jest złe. Powiedziałbym średnia półka i dla mnie wystarczająca, a nadrabia innymi rzeczami.
@disvision: Dzięki za
  • Odpowiedz
@frogfoot Jedna jaskółka wiosny nie czyni, jak umiesz się z Turbo obchodzić to możesz mieć nawet i 200 kucy z jednego litra. Problem polega na tym że ludzie nie umia się obchodzić z całym osprzętem silnika. Druga sprawa polega na tym że producenci wpychaja na siłę kosiarki ludzia, nie dając im żadnej alternatywy w postaci prostego silnika benzynowego.
Piszesz że dla biednych jest 1.6 z lpg na pewno jest to lepsze
  • Odpowiedz
@cojanie: Co kto lubi. Wizualnie może być, ale po roku jazdy elementy plastikowe się roztrzeszczały, a po założeniu bearlocka to już jakiś dramat. Nie kupiłabym drugi raz, chociaż auto jest piękne.
  • Odpowiedz
@nowoprzybyly: Wsadz V6, albo jeszcze lepiej V8 do kompakta. V6 jeszcze udalo sie np. alfie w 147GTA, ale nie obylo sie bez roznych malpich zabiegow i wplywu na rozklad masy (a i tak z tego, co czytalem, to od poczatku to auto projektowano z mysla, ze w topowej wersji bedzie V6 Busso).

Dzisiaj w Julce QV masz prawie tyle samo kucy z lekkiego silnika 1.75, ktory udalo sie wsadzic bez
  • Odpowiedz
@Calinda: Co? Biorąc najlepiej wyposażoną Trójke nie dobijesz do 115k. Na, w tym momencie, 5 wersji wyposażenia, ta na zdjęciu to 4, wyżej jest tylko SkyPassion. I ta wersja kosztowała okolo 87 tysięcy i to z gruncie rzeczy bezsensowna dopłata 2100 do nawigacji.
  • Odpowiedz