Wpis z mikrobloga

Jednym z najtrudniejszych problemów z MP jest to, że gracza desynchronizują się. Jest to zazwyczaj rozwiązywane przez ponownie zahostowanie gry, jednakże może to być trudne gdy gra się z więcej niż 20 osobami, więc zdecydowaliśmy, że w Stellaris przyznamy rozwiązaniu tego problemu większy priorytet. Dzięki upartym testom i naprawianiu desynchronizacji kiedy tylko się pojawiały sprawiliśmy, że Stellaris stało się naszą najstabilniejszą grą w MP, działającą stabilnie w rozgrywkach z 32 graczami i prawdopodobnie większą ich ilością. Stabilność naszej MP testujemy co tydzień z testerami i innymi twórcami, co daje nam dużo zabawy.


O----------y jakiś szajs żeby jeszcze bardziej w-----ć społeczność skupioną wokół naszych gier...

#eu4 #stellaris #paradoxinteractive
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Dorogon: ja się im nie dziwię, bo przerzucili sporo teamu do pracy nad Stellaris, reszta zajmuje się ostatnim rozszerzeniem. Poza tym jeszcze chyba wszystkiego nie powiedzieli na jego temat, więc może się też uda dostać patcha stabilizującego
  • Odpowiedz