Aktywne Wpisy
Czupakabra82 +232
#sebastianmajtczak #majtczak #afera #polskiedrogi #wykop #bialek #faktytvn
Oto i on, szef portalu ze śmiesznymi obrazkami w dzisiejszym wydaniu faktów...
Oto i on, szef portalu ze śmiesznymi obrazkami w dzisiejszym wydaniu faktów...
Kismeth +580
Brałem pod uwagę francuskie trio:
#citroen C5 II (nie przeraża mnie hydro, chociaż w tym modelu nie występowało we wszystkich wersjach wyposażenia).
#renault Laguna III (najchętniej 2.0T )
#peugeot 508
C5 i 508 w odmianach benzynowych mają często pod maską 1.6 turbo (to ten sam silnik?). Nigdy nie miałem turbo benzyny. Obawiam się, że wolnossące benzyny będą zwyczajnie w takich autach mułowate. Doładowany silnik daje jakąś tam frajdę z jady (✌ ゚ ∀ ゚)☞. Ma ktoś jakieś doświadczenie z tym 1.6 THP?
Do zestawienia dorzucił bym jeszcze Mondeo, Alfę 159 (najmniejsza i najciaśniejsza ze wszystkich) i Hondę Accord VIII. Niestety Honda w tych pieniądzach to pewnie będzie szrot. Alfa ( ͡° ͜ʖ ͡°) wiadomo jaką ma opinię chociaż podobno 159 to wyjątek (TBi w ogłoszeniach jak na lekarstwo, ale mógłbym chyba brać 1.9/2.0 JTD bo to raczej sprawdzone silniki). Mondeo? Też najchętniej doładowane 1.6 lub 2.0, ale takich ofert również jest stosunkowo mało.
Auta z grupy VAG jakoś do mnie nie przemawiają. Ani Octavia, ani tym bardziej Passat B6. Może jedynie A4 B8 ale w tych pieniądzach to dolny pułap cenowy więc albo paździerz albo milion km przebiegu.
Może Mireczki coś jeszcze poleca albo doradzą na co zwrócić szczególną uwagę przy wyborze czegoś ciekawego z 3 ww. francuzów.
Co wybrać?
Laguna III - dobry wybór z dobrym silnikiem. Występuje w dwóch odmianach 170KM i 204KM. Pierwsza wersja występuje tylko i wyłącznie z automatem 6cio biegowym. Klasyczny hydrokinetyk, prosta konstrukcja, praktycznie bezawaryjny jednakże nie powala osiągami i co ciekawe, w tej konfiguracji potrafi spalać więcej paliwa niż wersja 204KM. Oczywiście wszystko zależy od nogi :)
Najlepiej szukaj modelu po lifcie czyli 2010 >. Pamiętaj, jeżeli wybierzesz kombi, to nie jest to tak duże kombi jak w C5 II.
Peugeot 508 - nie wiem, nie wypowiem się.
Co do silnika 1.6 THP ten artykuł z dość stronniczego portalu dość ładnie opisuje jego problemy - ja bym unikał za wszelką
@ropppson: Jakoś nie pomyślałem. Może wygląd jakoś specjalnie do mnie nie przemawia, ale z drugiej strony niezawodność :)
@Ojciec_Kazimierz: o Peugeocie się nie wypowiem bo nie jeździłem, ale Laguna 3 i C5 z hydro jeżdzą zupełnie inaczej, nie wiem czego oczekujesz, bo Cytryna jest bardzo wygodna ale branie zakrętów taką kanapą polega na dostojnym wjeżdzaniu w nie. Laguna 3 nie jest już tak miękka jak Laguna 2, ale do twardego niemca jeszcze jej
@mitatuyo: niestety ale ten silnik to dramat. Może po drugim czy którymś lifcie jest lepiej ale niestety o ile kiedyś gdyby taki silnik wypuszczono to bym się nie bał o tyle teraz księgowi swoje robią i niestety ich trwałość jest niska. A to, że silnik jest
Jeśli potrzeba podam więcej szczegółów.
Powodzenia!
@erererererer: no tak, taka Mazda 6 zdecydowanie lepiej się na nie nadaje ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie wiem jak Peugeot i Citroen, w osobowych Renault korozja nie jest problemem już tak od ~2001 roku.