Wpis z mikrobloga

Takie tam programistyczne nudy xd

https://gfycat.com/ScornfulSinfulCock

Program napisany w C++ odczytuje wartość prędkości z gry i wysyła portem szeregowym do Arduino. Arduino odczytuje dane z portu szeregowego i wysyła do wyświetlacza oled.

Nie mogę odczytać adresu bazowego need for speeda, coś się pozmieniało w Windows 8? GetModuleBase z psapi.h zwraca zawsze 0 :<

#arduino #elektronika #programowanie #windows
M.....l - Takie tam programistyczne nudy xd

https://gfycat.com/ScornfulSinfulCock
...

źródło: comment_xfQAYxewR45piyE41rpCWyUGe9d2rHV4.jpg

Pobierz
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MrOsamaful: tak, po prostu wywołałbyś po dostaniu się do dll`ki oryginalny kod i przy okazji przechwycił prędkość.

Druga metoda mniej optymalna, to tworzenie zrzutu ekranowego z tylnego bufora(tam trzymane są prawidłowe dane graficzne), ale tylko dla fragmentu ekranu, dokładnie miejsca w którym jest wypisywana prędkość. Dalej tylko parsowanie obrazu za pomocą OpenCV na int i wrzut do arduino.
  • Odpowiedz
to tworzenie zrzutu ekranowego z tylnego bufora(tam trzymane są prawidłowe dane graficzne), ale tylko dla fragmentu ekranu, dokładnie miejsca w którym jest wypisywana prędkość.


@JoeBlade: masz może jakiś przykładowy kod? Ewentualnie co googlować
  • Odpowiedz
@JoeBlade: niestety używając windows API nie udało mi się zmniejszyć czasu pobierania zawartości ekranu zmniejszając region. WinAPI i tak pobierał cały ekran a potem z niego dopiero robił region.
  • Odpowiedz
Podpinasz normalne liczniki z samochodu. Predkościomierz i obrotomierz mają najczęściej wejścia PWM


@QBA__: Chyba że są zrobione na silniczkach krokowych jak miały niektóre vagi od 1995 roku (VW Passat B5/Audi A4 B5). Chyba, że wtedy łatwiej wykorzystać elektronikę licznika i podawać sygnał o zmiennej częstotliwości (w zależności od obrotów/prędkości) do normalne wejścia licznika wtedy przebieg też będzie naliczać.
  • Odpowiedz