Wpis z mikrobloga

Takie tam programistyczne nudy xd

https://gfycat.com/ScornfulSinfulCock

Program napisany w C++ odczytuje wartość prędkości z gry i wysyła portem szeregowym do Arduino. Arduino odczytuje dane z portu szeregowego i wysyła do wyświetlacza oled.

Nie mogę odczytać adresu bazowego need for speeda, coś się pozmieniało w Windows 8? GetModuleBase z psapi.h zwraca zawsze 0 :<

#arduino #elektronika #programowanie #windows
M.....l - Takie tam programistyczne nudy xd

https://gfycat.com/ScornfulSinfulCock
...

źródło: comment_xfQAYxewR45piyE41rpCWyUGe9d2rHV4.jpg

Pobierz
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@lech_sie_walesa: tak miga bo słaba biblioteka, użyłem biblioteki adafruit. Mógłbym to zoptymalizować, wysyłać prędkość z kompa w formacie XXX, czekać na arduino aż przyjdą 3 bajty i dopiero wtedy aktualizować bufor ekranu. A ja po prostu wypisuje wszystko jak leci :D
  • Odpowiedz
@incognito_man: program ładuje się do pamięci pod losowy adres. Można odczytać pod jakim adresem program siedzi korzystając z interfejsu programistycznego windowsa. Skaner pamięci to po prostu takie chamskie proste narzędzie, wybierasz sobie proces, który ma skanować oraz daną wartość jaką ma znaleźć. Później zwraca ci listę adresów pod którymi siedzi dana wartość. Wtedy możesz zaingerować w grę, np przyśpieszyć samochodem i wtedy każesz skanerowi przeszukać z tych wartości te które
  • Odpowiedz
@incognito_man: bezwzględnie w pamięci jest inny, ale względem adresu bazowego aplikacji w pamięci, dla takich rzeczy jak prędkościometr, czy np ilość pieniędzy jest zwykle stały, i jak raz go odczytasz to później bez problemu znajdujesz go po adresie bazowym
  • Odpowiedz
@MrOsamaful: a nie prościej zamiast skanowania adresu pamięci użyć DLL injection ? Dla większości gier ostatnich lat powinno to zdać egzamin, jednak antywirki mogą się trochę pluć. Do tego musiałbyś mieć dostęp do DLL`ki w której przechowywana jest mechanika silnika.
  • Odpowiedz