Wpis z mikrobloga

Fabuły Fallouta łączą sie ze sobą w jakiś sposób? Nie pasuje mi Fallout 1 i 2 ze względu na grafikę, a zastanawiam się nad kupnem 3 i New Vegas.
#fallout #steam #gry
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Nie pasuje mi Fallout 1 i 2 ze względu na grafikę


@ptr6ty9: Jak już chwilę pograsz to zaczniesz zauważać, że jest ona ładna. Rozdzielczość już nie na te czasy, ale jest bardzo ładnie zrealizowana, konsekwentnie, budując klimat.

1 i 2 ze sobą są powiązane częściowo, 3 nie jest Falloutem, w New Vegas jest kilka nawiązań do starych części i jedna postać z dwójki, ale sama fabuła jest niezależna.
  • Odpowiedz
3 i NV moga byc jakies wzmianki. 3 ma malo wspolnego jako ze jako jedyny rozgrywal sie na wshodnim wybrzezu. NV ma sporo wspolnego z 2. Jest troche postaci ktore zyly w timeline 2ki.
Jak chcesz prawilnie zagrac w fallouta to musisz od jedynki. Zagraj, bo to klasyka.
  • Odpowiedz
@SamChilders: Właśnie pogrywam w NV, za radą kolegi pomijając 3-jkę i się zgadzam z Twoim zdaniem. I chyba pominę 4-kę. Poczekam, może za rok, dwa wyjdzie coś z prawdziwą fabułą, a nie jakaś ładna wydmuszka.
  • Odpowiedz
@Chrystus: Czwórka ma parę fajnych rozwiązań, ale teraz dostałem Wieśka, pograłem trochę w niego i chciałem wrócić do czwórki. Wtedy dotarło do mnie jaka to jest s---------a, chociaż F4 za darmo dostałem, więc nic nie straciłem :P
  • Odpowiedz
@ptr6ty9: Tak serio to prawdziwy klimat jest w 1 i 2. Wg mnie najlepsza jest jednak 2. F3 przeszedłem to jest już strzelanka tak samo jak NV. w NV grałem jakieś 5 godzin i nie ciągnie mnie dalej.
  • Odpowiedz
@ptr6ty9: Kanonicznie rzecz ujmując to tylko Fallout Tactics nie pasuje ( wydarzenia nie pasują w biblii Fallouta) Natomiast fabuła ściśle powiązana jest między jedynką, a dwójką ( ͡° ͜ʖ ͡°) Co do Fallout 3, New Vegas, czy 4 są tylko wzmianki fabularne i niektóre postacie z wcześniejszych odsłon. Niestety gry w uniwersum 3D nie są w jednej linii czasu.
  • Odpowiedz
@ptr6ty9: Jak ktoś lubi gry taktyczne to czemu nie. Ale z Falloutami 1 & 2 ma to niewiele wspólnego. Przypomina to trochę Jagged Alliance.

Zawsze możesz ściągnąć demo i sprawdzić.
  • Odpowiedz
@Jurigag: Silnik Creation nie jest gównem i powie Ci to każda osoba, która choć kilka godzin posiedziała w SDK.
Główną zaletą jest jego "otwartość" możliwość zaimportowania wszystkiego bezpośrednio w kod gry, jednocześnie jest to jego największa wada, ponieważ pliki są ładowane synchronicznie i brak choć jednego skryptu powoduje wywalenie całego silnika. REDengine został wydany w 2011 roku i do dziś nie doczekał się żadnego sensownego SDK o tym z Wiedźmina
  • Odpowiedz