Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +565
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
tangens_kutangens +179
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

Czy chłodzenie Fortis 3 będzie cichsze od standardowego Intela 4790k?
I czy obudowa Gladius M35 będzie jakoś tam tłumić dźwięk, czy te 2x120mm wentylatory nie są głośne?
#silentiumpc #komputery
Komentarz usunięty przez moderatora
Co do chłodzenia CPU Ci nie pomogę. Mam kręconego 6600k z chłodzeniem Grandis XE1236.
obudowy nie znam, wentylatory zawsze dodają trochę db, odepniesz je sobie w razie W. mając Fortisa najwięcej szumu będziesz miał z grafy, lepiej o tym pomyśl (polecam MSI), potem zasilacz (polecam BeQuiet), a potem dopiero wyłączaj wentyle z obudowy i wyciszaj matami. później Cię będzie wkurzał pisk monitora, buczenie głośników
a tak btw. co sądzieice o takim zestawie?
Intel CORE i7-4790K 4.0GHz + Fortis 3
- grafę bierz MSI, będzie cichsza
- ram bierz 4x4, wyżej niż 16GB nie będziesz rozbudowywał, a dostaniesz w takiej wersji 1600MHz CL7