#eeepc #xkom pojechałem oddać mojego laptoka na gwarancje powiedzieli mi żebym się kontaktował z asusem (wtf) wpisuje numer seryjny na stronie asusa w dziale serwis i wyskakuje mi podaj poprawny numer #wtf
@nobody_here: "Nasza infolinia dostępna jest pod numerem 022 571 80 40 i jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 17:30" - kontakt Asus Polska
@nobody_here: też mi kiedyś nie chcieli przyjąć laptopa na gwarancję i odsyłali do producenta. Uparłem się, że chcę u nich i po krótkiej rozmowie przyjęli. Polecam to samo.
Jeżeli Klient chce odesłać netbooka na gwarancję, to sugerujemy bezpośredni kontakt z producentem, ponieważ produkt objęty jest gwarancją door to door, dzięki czemu wszystkie koszty transportu pokrywa producent. Dodatkowo zgłaszając gwarancję bezpośrednio u producenta, realizowana jest ona szybciej niż w przypadku gdy nasza firma pośredniczy w zgłoszeniu.
Wpis z mikrobloga
Skopiuj link
Skopiuj link