Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 57
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

N - Uhm, zobaczymy jeszcze kto nie będzie miał


@DemptD: Lepiej sobie internet z biedronki załatwcie, bo jeszcze wam odetnie i co będzie? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@DemptD: mam kontakt z takimi ludzmi na codzień przynajmniej się kilku trafi i szczerze przestało mnie to ruszać. Próbuję zachować powagę w takich sytuacjach
  • Odpowiedz
@DemptD: Zakładając hipotetycznie, że byłbym amebą technologiczną i zamówiłbym sobie podpięcie do internetu i po wizycie techników przestał by mi działać telewizor, to też bym się w-----ł i winił firmę która ten internet zakładała.
Owszem, klient był niemiły, ale dlatego, że zdenerwowany.
Ty wyszedłeś na zwykłego buraka bez empatii, nawet nie próbującego zrozumieć klienta.
  • Odpowiedz
@dablju_: Dopóki nie zweryfikuje, że nie działa z winy klienta, to ma założyć że nie działa nie z winy klienta.
I nie wiem co ma do rzeczy ilość nieuzasadnionych telefonów. Jeżeli byłbym kelnerem i był niemiłym dla gościa, bo poprzedni nasikał do wazonu, to nazajutrz nie byłbym już tam kelnerem :|
  • Odpowiedz
Owszem, klient był niemiły, ale dlatego, że zdenerwowany.

Ty wyszedłeś na zwykłego buraka bez empatii, nawet nie próbującego zrozumieć klienta.


@totalnieniemultikonto: Wut?
Przecież grzecznie wytłumaczył mu, że HDMI nie ma nic wspólnego z internetem i nawet podpowiedział mu, żeby sprawdził w innym porcie/innym kablem. I tak zrobił więcej, niż musi serwis (wyszedł poza swoją działkę, próbował pomóc klientowi). To klient okazał się zwykłym burakiem, bo zaczął kląć i wyzywać. Ci co pracują/pracowali
  • Odpowiedz