Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 57
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@DemptD: jasne rozumiem i nie neguje ni w zab, ze masz racje. jedynie stwierdzam, ze szkoda, ze przez takiego pryka cala firma ucierpi na wizerunku. zwlaszcza gdzie zgaduje, ze dzialo sie to w bloku, a taki pryk nie bedzie mial problemu rozgadac o tym innym sasiadom wedle swojej wersji.
  • Odpowiedz
@DemptD: Pracowałem u ISP i nigdy nie rozumiałem ludzi, którzy 'przeżywali' swoje rozmowy z klientami.... Stary, miej do tego większy dystans, bo jeśli każdy padalec będzie w stanie CIę wkurzyć, to marnie z Twoimi nerwami będzie.
  • Odpowiedz
@DemptD: Jak bym usłyszał, że któryś z pracowników w tak arogancki sposób rozmawia z klientem to wyleciałby z pracy następnego dnia. Widać, że trudnych klientów traktujesz jak natrętów - a tacy konsultanci są najgorsi.
Oczywiście zakładasz, że w czasie prac monterzy przypadkowo nie odłączyli wtyczki, nie wyłamali gniazda, nie uszkodzili kabla.
Ci co plusują takie zachowanie, proszę sobie przypomnieć ile razy dzwoniliście na infolinię i trafił się Wam właśnie taki
  • Odpowiedz
@DemptD: może ci hehe spece r-------i kabel a ty widzisz tu beke
pewnie szukali z tyłu portu ethernet i pociagneli za mocno, to mogło się skończyć uszkodzeniem

czytając twoje wpisy i widząc jak nie raz załatwiacie problemy można stwierdzić że daleko wam do profesjonalistów, wy tylko tam chcecie liczyć kasę za dostawę i ew usterki
  • Odpowiedz
że w czasie prac monterzy przypadkowo nie odłączyli wtyczki, nie wyłamali gniazda, nie uszkodzili kabla.


@flakowy: możemy się tak licytować, a skąd wiadomo, że wcześniej mu te HDMI działało? I nie uszkodzili bo z tego co mówili to telewizor jest w całkiem innym pokoju niż montowali więc wracamy do uszkodzenia przez telepatię

pewnie szukali z tyłu portu ethernet


@pqp_1: poczytaj najpierw komentarze - nigdy nie podłączamy telewizorów
  • Odpowiedz
@DemptD:
J - Ale raczej wątpię, żeby koledzy cokolwiek robili z pana telewizorem poza ewentualnym podłączeniem go do sieci
N - No właśnie, od tego czasu mi nie działa HDMI
  • Odpowiedz
@DemptD: to może janusz przelaczyl źródło w tv i poprostu mu nie działa hdmi, a dla ciebie to z 5 min by mu pomóc, tak teraz masz w---------o klienta i kilka plusów na mirko
  • Odpowiedz
no ale pewnie i za to byś chciał zapłaty jak za wszystko w tej twojej firmie


@pqp_1: Bo raz mu pomożesz z telewizorem, a za tydzień zadzwoni, że mu powietrze z koła w aucie zeszło i mamy przyjechać wymienić bo to nasza wina. Zdajesz sobie sprawę, że utrzymanie firmy kosztuje i nikt za darmo nie pracuje? Pewnie nie wiesz, ale nawet płaci się abonament za to, że kabel wisi na
  • Odpowiedz
@DemptD: według tego co mówisz nie warto pomagać, ja jednak na codzień spotykam się z takimi sytuacjami i ludzie nie wykorzystują pomocy tak jak ty to opisałeś, a często kolejna umowa jest podpisywania ze względu na otrzymaną pomoc, liczysz ze po roku czy tam dwóch podpisze znów umowę? myślicie krotkoterminowo

aha i juz nie nawijaj tak o tej darmowej pracy bo zamiast pisać ten wpis na mirko dla plusów, to
  • Odpowiedz