Wpis z mikrobloga

@SimonTheSaint: to tylko ja mam pecha widocznie. Musiałem się pojawić samochodem przy Plantach (mały transport) i na złość akurat mi wypadło po 15 tam wjechać. Aż mi wstyd było siedzieć bezczynnie za kółkiem przed ludźmi :)
  • Odpowiedz
@enron: wszechobecny? Najbardziej to rajcom przeszkadza:P


No właśnie - przynajmniej tak było z odcinkiem ul. Podwale, który jakimś nieziemskim cudem został w końcu przerobiony. Ale wprowadzenie jednokierunkowości na całej "jedynce" już w mocny sposób uderza w wygodę wielu osób które sobie ułatwiają przejazd właśnie skrótem przez Lubicz/Gertrudy itp. Tak więc przy planach całościowego rozwiązania oprócz kwiku radnych był też kwik zaradnych :D

o tej porze ślimak szybciej tamtędy się porusza.

@cholera_jasna:
  • Odpowiedz
@enron: pozostaje mieć nadzieję, że się z tym ogarną i wywalą większość aut na II obwodnicę.
Z Frankfurtu nad Menem (niedawno rok siedziałem) mam takie pozytywne wspomnienia właśnie.
Wszystkie strefy zamieszkania w centrum są "30" oraz jednokierunkowe a wjazd i wyjazd na okalające miasto autostrady są też tak pomyślane, żeby jechać ustalonymi trasami. Wjazd do ścisłego centrum z zewnątrz jedną nitką, wyjazd inną - nie ma zbędnego kluczenia skrótami.
Efekt
  • Odpowiedz
@enron:

I to juz sensowniejsze zastosowanie :P


@pioterhiszpann: gorzej jak wyjdziesz po południu z roboty, wyciągasz telefon żeby przywołać samochód a tu sms "po 2 godzinach polowania na miejsce pojechałem do domu żeby nie skończyło się paliwo. Teraz nie mam paliwa na dojazd, dymaj autobusem".
  • Odpowiedz