Wpis z mikrobloga

@elmo141: oj nieeee, rapid widać jego budżetowość mimo wysokiej ceny relatywnie a octa jest dobrze skrojona cenowo. Jedno mi się w niej nie podoba to twardość taka wszechobecna, twarde zawieszenie, twarde fotele, twarde miękkie tworzywa i taki "twardy" design ciemny. Jeździłem wszystkim z koncernu oprócz superba i mnie osobiście najbardziej się podoba nowa fabia dziadkowóz z kufrem na kapelusz :D
  • Odpowiedz
@dbrs: 1.4 140 czy 122? Jeździłem 140 i jest zajebiście zrywny chociaż puchnie po przekroczeniu 4tys ale każde wrzucenie 2 trochę gazu i głowa się opierała o zagłówek, świetny silnik taki na co dzień no i to spalanie w mieście :)
  • Odpowiedz
@dbrs: Szerokosci Mirku :)
maja w skodzie jakas fajna procedure odbioru?

Jak odbieralem BMW w Auto-Fusie to byla pelna prezentacja, plachta pelny instruktaz od eksperta, tlumaczenie co i jak dziala etc.
  • Odpowiedz
@greq333: a dzięki Mirku. odbiór jak odbiór - uścisk dłoni, tłumaczenie co i jak działa. w sumie BMW to jednak już premium marka, a tutaj było miło i przyjemnie po prostu, bez żadnych fajerwerków :)
  • Odpowiedz
75K za octawie to jest jakiś absurd


@janek-donosi-1: z tego co przeglądałem auta to te tanie (opel, mazda 3, toyota, hyundai, chevrolet (rok temu) przy wybranym silniku <=130KM nagle cenowo szybują i taniej niż 70-80k nie znajdziesz. Chyba, że chodziło Ci o używany 3letni zamiast nowego?
  • Odpowiedz